وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، واحد آموزشی گیلان
شنبه 15 اردیبهشت 1403

جذب سرمایه برای به ثمر رسیدن محصولات دانش‌بنیان در حوزه آب و برق

نشست مشترک رئیس واحد آموزشی و پژوهشی گیلان پژوهشگاه نیرو با صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان، در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان برگزار و طی آن، بر جذب سرمایه برای به ثمر رسیدن محصولات دانش‌بنیان، توسعه کسب و کار و رفع نیازهای فناورانه صنعت آب و برق تاکید شد.

جذب سرمایه برای به ثمر رسیدن محصولات دانش‌بنیان در حوزه آب و برق
04 اردیبهشت 1403 16:38

گزارش  پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این نشست با اولویت صنعت آب و برق کشور و به منظور تحقق اهداف بنیادی پژوهشگاه نیرو، در راستای تعامل  فراگیر با تمامی عناصر زیست بوم فناوری استان و همرسانی بازار عرضه و تقاضای نیازهای فناورانه برگزار شد.

این نشست میان "اکبر بلالی کوچصفهانی" رئیس واحد آموزشی و پژوهشی گیلان پژوهشگاه نیرو و "صابر سمیعی"مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان، "فریدون پورسمیعی" مسئول مرکز رشد واحد گیلان پژوهشگاه نیرو و "بیژن رضایی" کارگزار واحد آموزشی و پژوهشی گیلان پژوهشگاه نیرو، در محل دفتر صندوق پژوهش و فناوری استان برگزار شد.

"اکبر بلالی کوچصفهانی" رئیس واحد گیلان پژوهشگاه نیرو، بر استفاده از ابزار قدرتمند و پیشران در بخش منابع مالی و همچنین جذب سرمایه برای به ثمر رسیدن محصولات دانش‌بنیان و توسعه کسب و کار و رفع نیازهای فناورانه صنعت آب و برق کشور، تاکید کرد.

بلالی کوچصفهانی، در خصوص ایفای نقش تسهیل‌گری مرکز رشد واحد گیلان در همرسانی اعضای زیست بوم فناوری استان با کمک همه بازیگران این زیست بوم نکات فنی و مدیریتی را بیان کرد.

همچنین "فریدون پورسمیعی" مسئول مرکز رشد واحد گیلان پژوهشگاه نیرو، نحوه تعاملات فیمابین برای شناسایی، ساماندهی و حمایت از توسعه کسب و کار مراکز دانش بنیان استان در قالب یک کار جمعی و مشترک را تشریح کرد.

"صابر سمیعی"مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان، نیز ضمن استقبال از اقدامات خلاقانه واحد آموزشی و پژوهشی گیلان پژوهشگاه نیرو در راستای  توسعه و تحقق اهداف مشترک دو مجموعه در سطح استان، بر آمادگی کامل صندوق در راستای حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

سمیعی اظهار کرد: صندوق تمام تلاش خود را در راستای جذب و توسعه منابع مالی بیشتر به منظور ارائه خدمات کمی وکیفی انجام خواهد داد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.