وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، کانون ارزیابی شایستگی مدیریتی
شنبه 29 اردیبهشت 1403

برگزاری کانون ارزیابی شایستگی های مدیریتی در پژوهشگاه نیرو

کانون ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان شرکت‌ مادر تخصصی توانیر و حوزه ستادی وزارت نیرو، امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت، در مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران صنعت آب و برق، مستقر در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

برگزاری کانون ارزیابی شایستگی های مدیریتی در پژوهشگاه نیرو
12 اردیبهشت 1403 10:36

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، کانون ارزیابی معرفی‌شدگان شرکت ‌مادر تخصصی توانیر و حوزه ستادی وزارت نیرو، از آغازین ساعات روز چهارشنبه، با برگزاری جلسه توجیهی، مصاحبه شایستگی محور، آزمون‌های روانشناختی، تمرین‌های مورد کاوی، تمرین گروهی و . . .، در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، در این کانون شرکت کنندگان در سطح مدیریت پایه براساس مدل شایستگی مصوب شورای عالی اداری توسط ارزیابان مجرب و باسابقه و با استفاده از انواع ابزارهای انفرادی تعاملی و غیرتعاملی و ابزارهای گروهی و نیز چندین آزمون روانشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 فرایند ارزیابی  شرکت کنندگان براساس تمرین‌ها و سناریوهای طراحی شده در حوزه‌های سازمانی و شغلی، امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت، از ساعت 7:30 آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد یافت.

 با توجه به محول شدن برگزاری کانون‌ ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیریتی مدیران مجموعه صنعت آب و برق به پژوهشگاه نیرو، تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی، فنی و اجرایی لازم برای ارائه خدمات مذکور در این مرکز فراهم است و اکنون پژوهشگاه نیرو در زمره کانون‌های ارزیابی معتبر در سطح کشور بوده و آمادگی کامل برای ارزیابی شایستگی مدیران شرکت‌ها و موسسات تابعه و وابسته در سطوح مختلف را دارد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.