شنبه 15 اردیبهشت 1403

نخستین جلسه هماهنگی فن بازارمنطقه‌ای صنعت برق خراسان برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی فن بازارمنطقه‌ای صنعت برق خراسان، میان مرکز رشد پژوهشگاه نیرو و شرکت نمایشگاهی بارثاوا ابتکار یگانه، مجری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته مشهد برگزار شد.

نخستین جلسه هماهنگی فن بازارمنطقه‌ای صنعت برق خراسان برگزار شد
29 فروردین 1403 16:42

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این جلسه با هدف هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات پژوهشگاه نیرو در برگزاری فن بازارهای منطقه‌ای و نیز تجربه برگزاری نخستین فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، برگزار گردید.

 

در این جلسه، "مصطفی مافی"رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو، با تشریح اهداف فن‌بازارهای منطقه‌ای صنعت برق، به بیان تجربیات مرکز رشد پژوهشگاه نیرو در خصوص برگزاری نخستین فن بازار تخصصی صنعت برق ایران که پیشتر در آبان‌ماه 1402 برگزار  گردیده است، پرداخت و در راستای برگزاری شایسته این فن‌بازار منطقه‌ای، برنامه پیشنهادی مرکز رشد پژوهشگاه نیرو را ارائه نمود.

 

"رامین آجیلیان" مدیر عامل شرکت نمایشگاهی بارثاوا، "، ضمن استقبال از برنامه‌‌های پیشنهادی پژوهشگاه نیرو، بر حضور پررنگ و مشارکت حداکثری پژوهشگاه در برگزاری شایسته هفدمین نمایشگاه صنعت برق  و فن‌بازار منطقه‌ای صنعت برق در خراسان تاکید کرد.

 

براساس نتایج این جلسه مقرر شد مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه به عنوان نماینده پژوهشگاه نیرو، پس از طرح و تصویب برنامه‌های پیشنهادی در شورای برگزاری نمایشگاه، هماهنگی‌های لازم را با شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و سایر ذی‌نفعان جهت حضور در این رویداد، به عمل آورند.

 

گفتنی است فن بازارمنطقه‌ای صنعت برق خراسان، همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته از 19 تا 22 خرداد ماه 1403، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزارخواهد شد. 

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://www.barsavaexpo.ir مراجعه نموده و یا با شماره 09025076701 تماس حاصل نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.