وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، بیست و چهارمین همایش ملی سطح
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

بیست و چهارمین همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش ملی آنالیز تخریب و تخمین عمر در پژوهشگاه نیرو آغاز به‌کار کرد

بیست و چهارمین همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش ملی آنالیز تخریب و تخمین عمر، صبح امروز  18 اردیبهشت، به میزبانی پژوهشگاه نیرو آغاز به‌کار کرد.

بیست و چهارمین همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش ملی آنالیز تخریب و تخمین عمر در پژوهشگاه نیرو آغاز به‌کار کرد
18 اردیبهشت 1403 13:41

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این همایش با همکاری مشترک پژوهشگاه نیرو و انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران، با حضور "مصطفی میلانی" دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، "امیر فرهنگ ستوده" معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو و "سید مهران نحوی" رئیس همایش، در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.

 

این همایش شامل بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی‌های علمی، تقدیر از پیشکسوتان، برگزاری دو پنل صنعتی با حضور خبرگان صنعت، برگزاری کارگاه‌های‌ آموزشی، نمایشگاه جانبی و ارائه مقالات است.

 

بر اساس این گزارش، بیش از صد مقاله از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، صنایع و نیروگاه‌ها به دبیرخانه همایش ارسال شده است که پس از ارزیابی توسط کمیته داوران متشکل از اعضای پژوهشگاه، اساتید دانشگاه و فعالان صنایع، حدود 80 مقاله برای حضور در بخش ارائه مقاله به صورت شفاهی و نیز ارائه به صورت پوستر پذیرفته شد.

 

گفتنی است، در این همایش، سخنرانی‌های علمی و ارائه شفاهی مقالات در پنج محور موردپژوهی آنالیز تخریب قطعات صنعتی، تخمین عمر باقیمانده، فرایندهاي آماده‌سازي و اصلاح خواص فیزیکی سطح، تریبولوژي و پوشش‌هاي مقاوم به سایش، و پوشش‌هاي مقاوم به حرارت و خوردگی در حال انجام است.

 

بیست و چهارمین همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش ملی آنالیز تخریب و تخمین عمر که از امروز 18 اردیبهشت در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرده، تا 19 اردیبهشت ادامه دارد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.