وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، همایش ملی مهندسی سطح
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش آنالیز تخریب و تخمین عمر در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود/ اعلام زمان برگزاری پنل‌های صنعتی و کارگاه‌های آموزشی

بیست و چهارمین همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش آنالیز تخریب و تخمین عمر با همکاری مشترک پژوهشگاه نیرو و انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران از 18 اردیبهشت، به مدت 2 روز در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

همایش ملی مهندسی سطح و سومین همایش آنالیز تخریب و تخمین عمر در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود/ اعلام زمان برگزاری پنل‌های صنعتی و کارگاه‌های آموزشی
17 اردیبهشت 1403 12:47

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، افتتاحیه این همایش با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیران ارشد وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو و انجمن علوم و تکنولوژی سطح ایران، در محل سالن همایش خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، برگزاری دو پنل صنعتی با عناوین " نقش آنالیز تخریب و تخمین عمر در پایداری تولید نیروگاه‌ها" و "فرایند جلوگیری از تخریب و سایش قالب‌ها با روش پوشش‌دهی TRD" و ارائه توانمندی‌ها و نیازهای فناورانه مهندسی سطح در صنعت هوایی "، افتتاح نمایشگاه جانبی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه مقالات شفاهی و تور بازدید از چند شرکت از جمله برنامه‌های این همایش است.

 

همچنین در این دوره از همایش، به منظور ارتقاء هر چه بیشتر ارتباطات صنعتی و دانشگاهی، برای اولین بار، برنامه بازدید از چند شرکت فعال در حوزه خدمات نیروگاهی و جلسه‌ی بحث و تبادل نظر در مورد مسائل صنعتی نیز برگزار می‌گردد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، از شرکت قطعات توربین شهریار، شركت تعمیرات نیروگاهی ایران، شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) و  شرکت مهندسی و ساخت پره‌ توربین مپنا (پرتو) بازدید به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز شرکت در تور بازدید از شرکت‌ها، می‌توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی surfaceseminar.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جهت دانلود برنامه پنل و کارگاه ها کلیک کنید

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.