وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، دوره آموزشی امنیت کاربری اطلاعات
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403

دوره آموزشی «امنیت کاربری فناوری اطلاعات» در پژوهشگاه نیرو برگزار شد

دوره آموزشی «امنیت کاربری فناوری اطلاعات»، در راستای آگاهی‌رسانی و فرهنگ‌سازی امنیت سایبری، به‌مدت دو روز برای همکاران حوزه ستاد شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد.  

دوره آموزشی «امنیت کاربری فناوری اطلاعات» در پژوهشگاه نیرو برگزار شد
23 اسفند 1402 13:29

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، یکی از مهم‌ترین چالش‌های امنیتی در سازمان‌ها، آموزش نیروی انسانی و آگاهی‌رسانی مناسب به ایشان است.

پرسنل سازمان باید بدانند که خود نیز بخشی از سیستم امنیت اطلاعات محسوب می‌شوند و یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن هستند؛ در نتیجه یک برنامه‌ی امنیتی خوب، بدون آگاهی‌رسانیِ مناسب به کاربران و جلب نظر آن‌ها به اهمیت این مقوله، امکان‌پذیر نمی‌باشد.

تغییر بنیادین در رفتار پرسنل و فرهنگ‌سازی رفتار صحیح امنیتی در یک سازمان، مهم‌ترین هدف برنامه‌ی سازمانی آگاهی‌رسانی امنیتی (برسام) است.

بر این اساس  دوره آموزش"امنیت کاربری فناوری اطلاعات" برگزار شد.  در این دوره آموزشی، به مباحث مهمی از جمله خطرات حوزه امنیت فناوری اطلاعات که پرسنل سازمان را تهدید می‌کند، راه‌های مقابله با آن‌ها و حفظ حریم خصوصی کارکنان در سازمان و در امور شخصی افراد پرداخته شد.

 

این دوره آموزشی، طی همکاری مرکز نوآوری و توسعه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت سایبری پژوهشگاه نیرو و مجتمع آموزشی تهران پژوهشگاه نیرو، به مدت دو روز برای همکاران حوزه ستاد شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد.

 

 

 

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.