وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، تجلیل از بازنشستگان
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403

با حضور رئیس پژوهشگاه نیرو، از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو قدردانی شد

طی مراسمی با حضور "مجید عمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو و معاونین ایشان، از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو در سال 1402 قدردانی شد.

با حضور رئیس پژوهشگاه نیرو، از بازنشستگان پژوهشگاه نیرو قدردانی شد
21 اسفند 1402 14:40

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، امروز دوشنبه 21 اسفندماه، با حضور رئیس پژوهشگاه نیرو و معاونین ایشان، مراسم تقدیر از بازنشستگان برگزار شد.

"مجیدعمیدپور"رئیس پژوهشگاه نیرو، ضمن قدردانی از خدمات و زحمات همکاران بازنشسته، بر تداوم همکاری و انتقال تجربه به نسل جدید تاکید کرد و افزود: بازنشستگان کنونی پژوهشگاه  نیرو، نسل اول بازنشستگان این مجموعه علمی هستند که تلاش‌های بسیاری در ایجاد و پیشبرد اهداف بخش‌های مختلف این مجموعه علمی اعم از بخش تحقیقات و راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها و پیگیری ایجاد و توسعه واحدهای مختلف داشته‌اند و در این مسیر با تعصب و اشتیاق به ایفای نقش  پرداخته‌اند و لازم است تمهیداتی داشته باشیم که اثرگذاری و تجربه بازنشستگان به نسل کنونی منتقل گردد.

همچنین در این نشست صمیمانه "مجید رضائی‌آبادچی" معاون توسعه مدیریت  ومنابع، "عباس بحری" معاون فناوری و "سعید محمودی" مدیر توسعه منابع انسانی و آموزش پژوهشگاه نیرو، طی سخنانی از زحمات و خدمات همکاران بازنشسته قدردانی به عمل آوردند.

 

لازم به ذکر است  پیشتر در جشن نیمه‌شعبان از تعداد دیگری از همکاران بازنشسته قدردانی شده است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.