وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

ارتقای بیش از پیش جایگاه پژوهشگاه نیرو به منظور تاثیرگذاری افزونتر در صنعت آب و برق

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، پژوهشگاه نیرو را بازوی علمی تصمیمات این معاونت دانست و افزود: ارتقای بیش از پیش جایگاه پژوهشگاه نیرو به منظور تاثیرگذاری افزونتر آن در صنعت آب و برق مورد تاکید است. 

ارتقای بیش از پیش جایگاه پژوهشگاه نیرو به منظور تاثیرگذاری افزونتر در صنعت آب و برق
14 اسفند 1402 15:10

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، "یزدان رضایی" معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو، با حضور در پژوهشگاه نیرو و نشست با هیئت رئیسه این مجموعه علمی، با اشاره به طیف فعالیت‌های پژوهشگاه نیرو، اقدامات آن در حوزه‌های مختلف و دارا بودن پژوهشکده‌های تخصصی، آزمایشگاه‌های مرجع، مرکز آزمون و بازرسی و استانداردهای نیرو(آبانیرو)، فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی؛ این مجموعه را بازوی علمی تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی قلمداد کرد و افزود: زمینه‌های بسیار متعدد و خوبی برای همکاری میان معاونت برنامه‌ریزی و پژوهشگاه نیرو وجود دارد و ما پژوهشگاه نیرو را بازوی علمی تصمیمات معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو می‌دانیم.

وی با تاکید بر گسترش همکاری بخش‌های مختلف پژوهشگاه نیرو با معاونت برنامه‌ریزی عنوان کرد: همکاری تنگاتنگ مجموعه علمی پژوهشگاه نیرو با وزارت نیرو و مشخصا معاونت برنامه‌ریزی بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیرگذار است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو تصریح کرد: مدیران معاونت برنامه‌ریزی وزارت نیرو آمادگی دارند تا هر گونه نیازی که در مجموعه پژوهشگاه نیرو احساس می‌شود و این معاونت قادر به رفع آن است، به طور کامل کمک نمایند تا ارتقای بیش از پیش جایگاه پژوهشگاه نیرو و تاثیرگذاری افزونتر آن در صنعت آب و برق محقق شود.

رضایی همچنین از بخش‌های مختلف و آزمایشگاه‌های تخصصی پژوهشگاه نیرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.