وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، نشست مشترک با دفتر آموزش وزارت نیرو
شنبه 15 اردیبهشت 1403

نشست مشترک نمایندگان دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو و مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) برگزار شد

.

نشست مشترک نمایندگان دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو و مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) برگزار شد
05 اسفند 1402 16:55

نشست‌مشترکی با حضور نمایندگان دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت‌نیرو و مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو)، در تاریخ 02/12/1402 به‌منظور معرفی و افزایش ‌تعاملات و توسعه ‌فعالیّت‌ها در حوزه‌های‌ آزمون، بازرسی و استاندارد در وزارت‌نیرو برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، در این نشست "امیر فرهادی" رئیس مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو)، ضمن اشاره به‌شکل‌گیری مرکز آبانیرو، به  معرفی فعالیّت‌های مرکز پرداخت.

وی همچنین بر ‌اهمیّت مباحث‌‌آزمون، بازرسی و استاندارد و اقدامات ‌مستمر در این‌ حوزه اشاره کرد.

 رئیس مرکز آبانیرو، در ادامه توضیحاتی در خصوص الزامات قانونی در موضوعاتی همچون اجرای نظام‌نامه‌ها، ابلاغیه‌ها، ارائه برنامه‌های نیازسنجی و اولویّت‌بندی با تأکید بر مبحث‌ استانداردها و دبیرخانه‌های‌ شوراهای ‌‌تخصّصی ارزیابی ‌صلاحیّت تأمین‌کنندگان و مطابقت با استاندارد کالاهای‌ صنعت‌برق در حوزه‌های‌تولید، انتقال، توزیع، انرژی‌های‌تجدیدپذیر و استانداردهای صنعت‌برق را ارائه نمود.

 

"مرتضی شعبان‌زاده"مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو، ضمن قدردانی از فعالیّت‌های انجام‌شده، بر حفظ مرجعیّت ‌علمی پژوهشگاه نیرو تاکید کرد.

 

مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو، همچنین بر حمایت از برقراری ارتباطات در معرفی مرکز آبانیرو و نقش‌آفرینی مؤثر در حوزه‌های‌آزمون، بازرسی و استاندارد، توسعه همکاری‌ها با مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

 

براساس نتایج این جلسه، مقرر گردید با همکاری دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری تعاملات گسترده‌تری در زمینه استانداردها و آزمایشگاه‌ها ایجاد گردد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.