وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، افتتاح پیشخوان خدمات آزمایشگاهی، افتتاح کانون ارزیابی شایستگی حرفه ای مدیران صنعت آب و برق
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

"پیشخوان خدمات آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو" به بهره‌برداری می‌رسد/ راه‌اندازی رسمی "کانون ارزیابی شایستگی مدیران صنعت آب و برق"

"پیشخوان خدمات آزمایشگاه‌های مرجع و تحقیقاتی مستقر در پژوهشگاه نیرو" و "کانون ارزیابی شایستگی مدیران صنعت آب و برق در پژوهشگاه نیرو"، با حضور "مریم کارگرنجفی" معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و "محمود کمانی" معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی بر...

"پیشخوان خدمات آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو" به بهره‌برداری می‌رسد/ راه‌اندازی رسمی "کانون ارزیابی شایستگی مدیران صنعت آب و برق"
28 بهمن 1402 10:50

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، پیشخوان خدمات آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو با هدف مدیریت یکپارچه ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات برتر آزمایشگاهی و پایش و نظارت بر کیفیت خدمات، طراحی شده است.

از مهم‎ترین فعالیت‌های پیشخوان خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه نیرو، ایجاد ساختار متمرکز در امور مربوط به مشتریان و مدیریت بازاریابی برای گسترش خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعت برق و انرژی و منطبق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

بر اساس این گزارش، با راه‌اندازی این پیشخوان، ارائه خدمات آزمایشگاهی و فعالیت‌ها و فرآیندهای مرتبط از جمله پیاده‌سازی نظام تعرفه‌گذاری، نظارت و پایش عملکرد آزمایشگاه‌ها، پذیرش نمونه، اعلام هزینه، صدور صورتحساب و ارسال گزارشات آزمون در یک سیستم و نظام مشخص با توجه به اصل تکریم ارباب رجوع انجام خواهد پذیرفت.

 

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از "کانون ارزیابی شایستگی مدیران صنعت آب و برق"

 

همچنین کانون ارزیابی شایستگی مدیران صنعت آب و برق که از تیرماه 1402 با مجوز سازمان امور اداری و استخدامی به پژوهشگاه نیرو محول شده و در این مجموعه مستقر است، رسما آغاز به فعالیت می‌کند.

این مرکز دارای تمام استانداردهای علمی فرایندی و اجرایی برای برگزاری کانون ارزیابی است.

 

ارزیابی و طراحی مدل‌های ارزیابی و شایستگی، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های توسعه‌ای و برگزاری دوره‌های توسعه‌ای و راهبردی در حوزه‌های مختلف از جمله ماموریت‌های این مرکز است. همچنین، رهبری و تحول سازمانی و برگزاری دوره‌های مدیریتی اختصاصی بر اساس نظام توسعه صلاحیت حرفه‌ای مدیران وزارت نیرو از دیگر ماموریت‌های این مرکز به شمار می‌آید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.