وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، آیین تجلیل از نگهبانان نمونه و منتخب
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آیین تجلیل از نگهبانان نمونه و منتخب پژوهشگاه نیرو و شرکت مادر تخصصی برق حرارتی برگزار شد

آیین تجلیل از نگهبانان نمونه و منتخب پژوهشگاه نیرو و مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه نیرو در سراسر ایران و شرکت مادر تخصصی برق حرارتی برگزار شد.

آیین تجلیل از نگهبانان نمونه و منتخب پژوهشگاه نیرو و شرکت مادر تخصصی برق حرارتی برگزار شد
24 بهمن 1402 17:20

گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این مراسم امروز سه‌شنبه، با حضور رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، مدیران ارشد پژوهشگاه نیرو و شرکت‌ مادر تخصصی برق حرارتی و نگهبانان این مجموعه‌ها، همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، در سالن فردوسی پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

"مجید رضائی آبادچی" معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو در این مراسم، با اشاره به الحاق مجموعه آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو از سال 1400 به پژوهشگاه نیرو، بر مسئولیت خطیر همکاران حراست و حفاظت فیزیکی در نگهداشت و پاسداری از سرمایه مادی و معنوی این مجموعه‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه به اهتمام ویژه حراست وزارت نیرو در حفاظت از سرمایه انسانی و نخبگان صنعت آب و برق اشاره کرد و افزود: حفظ سرمایه انسانی و نخبگان صنعت آب و برق از اولویت‌های جدی مجموعه وزارت نیرو است.

معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو با اشاره به وظیفه خطیر همکاران حراست در شناسایی تهدیدات و آسیب‌ها و صیانت از سرمایه مادی و معنوی مجموعه، بر حفظ آبرو و اسرار مردم، تکریم ارباب رجوع و برخورد اخلاق‌مدارانه تاکید کرد.

همچنین مدیر حراست و امور محرمانه پژوهشگاه نیرو، ضمن قدردانی از پرسنل نگهبان و همکاران حفاظت فیزیکی پژوهشگاه نیرو در مجموعه پژوهشگاه و نیز در 8 مرکز منطقه‌ای در سراسر کشور، نقش آفرینی کارکنان حراست را به عنوان پیشانی سازمان در برخورد با ارباب رجوع و تامین امنیت و آرامش کارکنان مجموعه بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد.

وی با اشاره به سفارش حضرت علی علیه‌السلام به مالک اشتر، نسبت به برخی صلاحیت‌های اخلاقی دیده‌بان‌ها، گفت: کارکنان حراست باید خصایصی همچون "خداترسی و فروتنی"، "راستگویی و وفاداری" و "امانتداری و حقگویی" را داشته باشند.

در ادامه این مراسم از نگهبانان برتر با حضور رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، مدیران ارشد پژوهشگاه نیرو و شرکت‌ مادر تخصصی برق حرارتی با اعطای لوح تقدیر، قدردانی شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.