وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، حمایت پژوهشگاه نیرو از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه مدیریت مصرف
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حمایت پژوهشگاه نیرو از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه مدیریت مصرف آب و برق در منازل

رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: سوق دادن مردم به استفاده از فناوری‌های نوین برای مدیریت مصرف آب و برق در منازل در دستور کار پژوهشگاه نیرو قرار دارد.  

حمایت پژوهشگاه نیرو از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه مدیریت مصرف آب و برق در منازل
18 بهمن 1402 17:33

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، "مجید عمیدپور"، بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه رویداد فناوری سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی و رونمایی از 18 محصول فناورانه مرکز رشد پژوهشگاه نیرو افزود: پژوهشگاه نیرو از ایده‌ها وطرح‌های نوآورانه برای مدیریت مصرف آب و برق در منازل حمایت می‌کند.

 

رئیس پژوهشگاه نیرو، ضمن قدردانی از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در رویداد عنوان کرد: ناترازی برق می تواند به اقتصاد نیز آسیب وارد کند، بنابراین لازم است از همه ظرفیت های فناورانه برای رفع ناترازی استفاده شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مرکز رشد پژوهشگاه نیرو برای توسعه و جریان‌سازی این روند افزود: بحث اقتصاد دانش بنیان مهم است و ما با حمایت خود تلاش می‌کنیم شرکت‌های دانش‌بنیان را به سطحی برسانیم که بتوانند دانش و محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

 

عمیدپور در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما سوق دادن مردم به استفاده از این فناوری‌های نوآورانه، جهت مدیریت مصرف آب و برق در منازل است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.