وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، پیام تسلیت دکتر عمیدپور، حادثه تروریستی کرمان
شنبه 15 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه نیرو در پی حمله تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان

در پی  حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان، رئیس پژوهشگاه نیرو طی پیامی شهادت مظلومانه این هموطنان را تسلیت گفت.

 پیام تسلیت رئیس پژوهشگاه نیرو در پی حمله تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان
14 دی 1402 09:13

 

در پیام " مجیدعمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین

فاجعه انفجار تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز گردید، بار دیگر ثابت کرد دشمنان ملت ایران از هیچ اقدام غیرانسانی و وحشیانه‌ برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنند.

جامعه علمی پژوهشگاه نیرو، ضمن اعلام انزجار از این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است و هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی ندارد، بر هشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید داشته و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام ددمنشانه را خواستار است.

به یقین قطره قطره خون شهیدان این حادثه بر انسجام ملی خواهد افزود و ملت آزاده ایران متحدتر و یکپارچه‌تر از پیش بر آرمان‌های والای خود ایستادگی خواهند کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی و ناجوانمردانه و عرض تسلیت و تبریک شهادت هموطنان بی گناه به مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، ملت شریف ایران، مردم بصیر و شهید پرور کرمان و به ویژه بازماندگان معزز شهدا، از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه تروریستی صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.