وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، نشست هم اندیشی، انجمن علمی دیپلماسی آب ایران
شنبه 15 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی میان روسای پژوهشگاه نیرو و انجمن علمی دیپلماسی آب ایران برگزار شد

نشست هم اندیشی همکاری‌های مشترک علمی - آموزشی میان پژوهشگاه نیرو و انجمن علمی دیپلماسی آب ایران، با هدف ارتقای دیپلماسی آب و انرژی، توسعه تعاملات آموزشی بین‌المللی و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برگزار شد.

نشست هم اندیشی میان روسای پژوهشگاه نیرو و انجمن علمی دیپلماسی آب ایران برگزار شد
11 دی 1402 10:29
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، در این نشست که با حضور "مجید عمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو و "محمدرضا شهبازبگیان" رئیس انجمن علمی دیپلماسی آب ایران برگزار شد، ضمن بررسی موضوعات بین‌المللی و مرتبط با دیپلماسی آب و انرژی، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بین‌المللی در حوزه دیپلماسی آب و انرژی مورد توافق طرفین قرار گرفت.
"مجید عمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو، ضمن تبیین اهمیت موضوع دیپلماسی آب و انرژی، بر حمایت پژوهشگاه نیرو از انجمن‌های علمی کشور تاکید کرد.
وی همچنین، موضوع توانمندسازی فعالان این حوزه از طریق جذب آخرین دستاوردهای علمی این حوزه و ارتقای مراودات بین‌المللی را مورد تاکید قرار داد.
"محمدرضا شهبازبگیان" رئیس انجمن علمی دیپلماسی آب ایران، ضمن استقبال از برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی مشترک و قدردانی از حمایت‌های پژوهشگاه نیرو، وجود ظرفیت زیرساختی و سرمایه انسانی متخصص در پژوهشگاه نیرو را بستر مناسبی برای توسعه دیپلماسی آب و انرژی و تعاملات آموزشی بین‌المللی عنوان کرد.
"اشکان ذوالریاستین" راهبر مجتمع‌ها و واحدهای آموزشی پژوهشگاه نیرو و رئیس مجتمع تهران این پژوهشگاه نیز ضمن استقبال از همکاری با انجمن علمی دیپلماسی آب ایران و اعلام آمادگی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی، بر برنامه‌ریزی و تسریع در برگزاری این دوره‌های آموزشی مشترک تاکید کرد.
همچنین "علی چاپرک" رئیس امور بین‌الملل پژوهشگاه نیرو، پیگیری موضوعات آموزشی بین‌المللی و استفاده از پتانسیل مراکز منطقه‌ای پژوهشگاه نیرو در اقصی نقاط کشور را برای برگزاری این دوره‌های آموزشی مشترک حائز اهمیت دانست.
در این جلسه به پیشنهاد انجمن دیپلماسی آب ایران و طبق اساسنامه انجمن در خصوص عضویت افتخاری افراد مطرح علمی و اجرایی، "مجید عمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو به عنوان عضو افتخاری انجمن دیپلماسی آب ایران منصوب شد. وی دومین عضو افتخاری انجمن دیپلماسی آب ایران از زمان تاسیس این انجمن است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.