وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، دومین رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1402
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

آغاز به کار دومین رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402

دومین رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی، امروز دوشنبه در محل مصلای امام خمینی (ره)، با حضور وزیر کشور و مقامات کشوری و لشکری آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دومین رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی 1402
04 دی 1402 14:33
در این رویداد، غرفه پژوهشگاه نیرو در پاویون اختصاصی وزارت نیرو، محصولات و دستاوردهای پژوهشگاه نیرو در حوزه مدیریت بحران را ارائه نموده است.
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این رویداد نمایشگاهی، به منظور فراهم سازی زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری و ارتقای نظام مدیریت بحران کشور و به منظور ارائه جدیدترین تولیدات و محصولات حوزه مدیریت بحران در زمینه پیشگیری، مقابله، بازسازی و بازتوانی برپا شده است.
وزارتخانه‌ها، سازما‌ن‌ها و شرکت‌های صنعتی مرتبط با تولیدات بحران و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان، جدیدترین تولیدات و محصولات خود در زمینه پیشگیری، مقابله، بازسازی و بازتوانی را در این نمایشگاه، ارائه نمودند.
همچنین وزارت نیرو به عنوان سازمانی فعال در عرصه مدیریت بحران صنعت آب و برق، با برپایی غرفه نمایشگاهی محصولات و دستاوردهای پژوهشی شرکت‌های مادر تخصصی و پژوهشگاه نیرو در این نمایشگاه حضور فعال دارد.
براساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه توانمندی‌های مدیریت بحران، دستگاه های اجرایی و شرکت های فعال این حوزه است تا ضمن شفاف‌سازی اقدامات انجام شده، با ارزیابی‌های تکمیلی، ضمن رفع نقایص موجود به تقویت نقاط قوت موجود از طریق تعاملات بین بخشی پرداخته شود.
این رویداد نمایشگاهی بزرگترین رویداد حوزه مدیریت بحران کشور است که با حضور متخصصان مدیریت بحران کشور و تصمیم گیرندگان کلیدی، سازمان‌های مهم و نهادهای دولتی، پژوهشگران، مخترعان و صاحبان ایده و تکنولوژی، برگزار شد.
این نمایشگاه در فضای بالغ بر 40.000 متر مربع با حضور بیش از 1000 محصول فناورانه و 30 کشور جهان به مدت 3 روز مورخ 4 الی 6 دی ماه 1402 در بخش های آموزشی، علمی و نمایشگاهی و فرهنگی برای بازدید علاقمندان دایر است.
رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی، تنها رویداد رسمی مدیریت بحران کشور است که به صورت سالانه توسط سازمان مدیریت بحران کشور برگزار می شود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.