وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، بازدید از مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی مجتمع آذربایجان
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو و هیئت همراه از مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی مجتمع آذربایجان

معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو و هیئت همراه از مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی مجتمع آذربایجان پژوهشگاه نیرو بازدید کرد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه نیرو و هیئت همراه از مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی مجتمع آذربایجان
15 آذر 1402 14:27

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این بازدید صبح امروز چهارشنبه 15 آذرماه، با حضور "مجید رضائی آبادچی" معاون توسعه مدیریت و منابع، "اشکان ذوالریاستین" راهبر مجتمع‌ها و واحدهای آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه نیرو، "حمیدرضا حاج‌محمدی" مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع، "سعید محمودی" مدیر توسعه منابع انسانی و آموزش، "صابر قره‌داغی" مدیر پشتیبانی و امور زیربنایی و "محمد خاکزاد" رئیس اداره اموال و دارایی پژوهشگاه نیرو انجام پذیرفت.
بر اساس این گزارش، مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی مجتمع آذربایجان پژوهشگاه نیرو، یک مجموعه آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت انرژی است و آموزش متخصصان صنایع پرمصرف در حوزه مدیریت انرژی و همچنین انجام پروژه‌های ممیزی انرژی را برعهده دارد.

همچنین این مرکز دارای آزمایشگاه‌های مختلف با محوریت مدیریت انرژی است. از جمله آزمایشگاه‎های موجود در این مرکز می‌توان به آزمایشگاه مدیریت انرژی در الکتروپمپ‌ها، آزمایشگاه مدیریت انرژی در الکتروفن‌ها، آموزش مدیریت انرژی در کمپرسور و هوای فشرده، آزمایشگاه مدیریت انرژی در سیستم روشنایی اداری، آزمایشگاه مدیریت انرژی در سیستم روشنایی کارگاهی و محوطه، آزمایشگاه مدیریت انرژی در کوره‌های حرارتی، آزمایشگاه مدیریت انرژی در بویلرها، آزمایشگاه مدیریت انرژی در مشعل‌های باز (سوخت گاز و مایع)، آزمایشگاه مدیریت انرژی در تله‌های بخار اشاره کرد.

بر اساس ماده 69 قانون اصلاح الگوی مصرف (مصوب مجلس شورای اسلامی)، تمامی صنایع انرژی‌بر، باید مدیران انرژی خود را از دارندگان گواهینامه مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی انتخاب نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.