وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره سرمایش موضعی و سرما سازهای شخصی
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

نخستین رویداد فناوری «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی» آغاز به کار کرد/ داوری طرح ها و ایده های ارسالی به نخستین رویداد فناوری «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی»

افتتاحیه نخستین رویداد فناوری "سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی" امروز چهارشنبه ۸ آذرماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

نخستین رویداد فناوری «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی» آغاز به کار کرد/ داوری طرح ها و ایده های ارسالی به نخستین رویداد فناوری «سرمایش موضعی و سرماسازهای شخصی»
08 آذر 1402 15:04

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این رویداد با هدف جذب ایده ها و طرح های فناورانه در راستای کاهش بار مصرفی و آسایش حرارتی افراد با استفاده از سرماسازهای شخصی و موضعی نظیر ریزکولرها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دبیرخانه جشنواره در مرحله نخست طی فراخوانی از صاحبان ایده و فناوران درخواست نمود تا طرح و ایده خود را در خصوص محصولات مرتبط با سرماسازهای محلی و ریزکولرها را به دبیرخانه ارسال نمایند.

طی دو مرحله فراخوان، بیش از ۴۰ طرح و ایده فناورانه به دبیرخانه جشنواره واصل گردید که پس از بررسی اولیه توسط داوران، تعدادی از طرح ها و ایده ها جهت ارائه در مراسم افتتاحیه جشنواره انتخاب گردید.

در مراسم افتتاحیه جشنواره، پیشنهاد دهندگان ایده‌ها و طرح‌ها، طرح و ایده خود را ارائه نموده و پاسخگوی سوالات داوران و سایر حاضران در جشنواره بودند.

در این مراسم، ۱۴ طرح انتخابی و راه یافته به مرحله نهایی جشنواره، با ارائه و معرفی طرح و ایده خویش و پاسخ به سوالات داوران، مورد ارزیابی قرار گرفته و طرح‌های برتر معرفی شد.

طبق این گزارش مقرر است در نشستی ویژه با حضور مسئولین وزارت نیرو و فعالان این حوزه، طرح‌ها و ایده‌های برتر این رویداد، مورد تجلیل قرار گرفته و در راستای تجاری‌سازی و ورود به بازار، از حمایت‌های ویژه پژوهشگاه نیرو و پارک علم و فناوری نیرو برخوردار گردند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.