وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، همکاری آموزشی و پژوهشی با تاجیکستان
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

در نشست با فعالان اقتصادی مطرح شد؛ اعلام آمادگی رئیس پژوهشگاه نیرو برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با کشورهای همسایه

️رئیس پژوهشگاه نیرو با اعلام آمادگی برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی این مجموعه با کشورهای دیگر گفت: بسیار علاقه‌مندیم بویژه با کشورهای همسایه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی همکاری نزدیکی داشته باشیم.

 در نشست با فعالان اقتصادی مطرح شد؛ اعلام آمادگی رئیس پژوهشگاه نیرو برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با کشورهای همسایه
08 آذر 1402 08:49

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، "مجید عمیدپور" روز دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی برای هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ایران در تاجیکستان که با هماهنگی امور بین‌الملل وزارت نیرو در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در چارچوب توسعه روابط ایران و تاجیکستان اظهار داشت: وزارت نیرو تلاش دارد سطح روابط دیرینه میان دو کشور بیش از پیش تقویت شده و مردم دو کشور ایران و تاجیکستان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

️رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به اینکه ایران سوابق طولانی در حوزه‌های آموزشی، فناوری و پژوهشی دارد، اظهار داشت: بیش از یک هزار شرکت دانش‌بنیان در صنعت آب و برق در کشور وجود دارد که می‌توانند همکاری نزدیکی را با شرکت‌های تاجیکی بویژه در حوزه فناوری‌های پیشرفته در کنار فناوری‌های سنتی داشته باشند.

 

️وی گفت: پژوهشگاه نیرو هاب همکاری دانشگاه‌های کشور در حوزه آب و برق است و این آمادگی را دارد که توانمندی‌های استادان دانشگاه‌های کشور را در این حوزه‌ها به طرف تاجیکی متصل کند و توانمندی‌های اساتید دانشگاه‌ها بویژه در حوزه آب، برق و انرژی را هماهنگ کند.

 

️عمیدپور خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی مجموعه آموزشی و پژوهشی داریم که زیر نظر پژوهشگاه نیرو فعالیت دارد، پارک علم و فناوری انتقال و توزیع را در این استان داریم و دعوت می‌کنیم که همکاران صنعت آب و برق تاجیکستان از این امکانات بازدید کنند.

️وی افزود: این امکانات می‌تواند در ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای کارکنان صنعت آب و برق کشور تاجیکستان نیز موثر باشد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.