وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، معاونت پژوهشی، امیرفرهنگ ستوده
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

همکاری مشترک پژوهشگاه نیرو و بنیاد ملی نخبگان در زمینه رفع چالش‌های حوزه برق و انرژی

پژوهشگاه نیرو و بنیاد ملی نخبگان به منظور استفاده از ظرفیت‌های طرفین و رفع چالش‌های صنعت برق و انرژی کشور و انجام پروژه‌های تقاضامحور با ارزش افزوده بالا همکاری می‌کنند.

همکاری مشترک پژوهشگاه نیرو و بنیاد ملی نخبگان در زمینه رفع چالش‌های حوزه برق و انرژی
28 آبان 1402 11:44
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، با هدف توسعه همکاری‌های علمی و در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌علمی طرفین، نشست‌ هم‌اندیشی، میان پژوهشگاه نیرو و معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، در روز دوشنبه 22 آبان‌ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
در این نشست که با حضور "یاسین کیخا" معاون بنیاد ملی نخبگان، مدیر پایش و شبکه‌سازی از معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان و "امیر فرهنگ ستوده" معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو، برگزار شد؛ همکاری مشترک برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های کلان و آینده‌ساز، همکاری مشترک برای انجام پروژه‌های تقاضا محور با ارزش افزوده بالا، همکاری مشترک برای بررسی چالش‌‎های حوزه برق و انرژی و ارائه راهکارهای سیاستی برای دولت و همکاری مشترک برای جذب پسا دکتری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای ایجاد زیرساخت همکاری اتخاذ شد.
همچنین در این جلسه"علیرضا شیخی فینی" مدیر پژوهشی، "علی چاپرک" رئیس اداره امور بین‌الملل پژوهشگاه نیرو و "محمدباقر رویانی" رئیس اداره خدمات پژوهشی و "شیوا اسمعیلی" کارشناس اداره خدمات پژوهشی از معاونت پژوهشی پژوهشگاه نیرو حضور داشتند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.