وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران، تجاری سازی
شنبه 15 اردیبهشت 1403

معرفی سامانه « تجاری سازی نتایج تحقیقات صنعت برق» در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران

همزمان با نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران که در آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود ، «سامانه تجاری سازی نتایج تحقیقات صنعت برق» معرفی می‌گردد.

معرفی سامانه « تجاری سازی نتایج تحقیقات صنعت برق» در نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران
23 آبان 1402 08:25
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، در این سامانه که در راستای اجرای ماده 5 قانون جهش دانش بنیان مبنی بر واگذاری دانش فنی نتایج تحقیقات دستگاه های اجرایی و تجاری‌سازی تحقیقات صنعت برق توسط پژوهشگاه نیرو ایجاد شده‌است، با همکاری دفاتر تحقیقاتی شرکت مادرتخصصی توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، نتایج تحقیقات انجام شده توسط موسسات زیرمجموعه وزارت نیرو ارائه شده است.
فرایند مشارکت فناوران و محققان در سامانه تجاری‌سازی نتایج تحقیقات صنعت برق در کارگاه جانبی این جشنواره که توسط دفتر تجاری‌سازی پژوهشگاه نیرو ارائه می شود، تشریح خواهد شد. این کارگاه در روز 26 آبان ماه در سالن 40 نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، همچنین میزخدمت تجاری سازی پژوهشگاه نیرو همزمان با این جشنواره در محل غرفه پژوهشگاه نیرو جهت ارائه خدمات به متقاضیان تجاری سازی برقرار می باشد.
متقاضیان شرکت در فراخوان تجاری سازی نتایج تحقیقات صنعت برق می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس https://www.nri.ac.ir/commercialisering-rfps ضمن دریافت اطلاعات پروژه های تحقیقاتی، تقاضای خود را برای دریافت دانش فنی و تجاری سازی نتایج تحقیقات صنعت برق ارائه نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.