وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، 11پنل و کارگاه در نمایشگاه و جشنواره و فن بازار
شنبه 15 اردیبهشت 1403

11 پنل‌ و کارگاه‌ در «نمایشگاه» و «جشنواره فن بازار» تخصصی صنعت برق ایران برگزار می‌شود

همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، 11 پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار می شود.

11 پنل‌ و کارگاه‌ در «نمایشگاه» و «جشنواره فن بازار» تخصصی صنعت برق ایران برگزار می‌شود
22 آبان 1402 12:03
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه نیرو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)،"چالش‌ها و راهکار‌های همکاری‌های فناورانه بین شرکت‌های بزرگ و استارتاپ‌ها (از منظر شرکت‌های بزرگ)، "روش‌های تأمین مالی برای واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان"، "تحول دیجیتال در صنعت برق: انتظارات بخش خصوصی از دولت"، "روش‌های تأمین مالی در حوزه تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق" از موضوعات پنل‌های تخصصی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران است.
کارگاه تخصصی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با موضوع " اخذ گواهینامه‌های انطباق بین‌المللی"، " تجاری‌سازی نتایج تحقیقات صنعت برق" و "نکات اجرایی و کاربردی در زنجیره تأمین، احداث و نگهداشت نیروگاه‌های تجدپذیر" نیز برگزار می‌شود.
"طراحی و پیاده‌سازی و استقرار سامانه مدل‌سازی On-line پراکنش آلاینده‌های گازی و ذرات معلق در یک نیروگاه منتخب"، "نقش ماشین‌های الکتریکی مدرن در افزایش بهره‌وری انرژی الکتریکی"، "فرصت‌های همکاری شرکت‌های نوآور و دانش بنیان در صنعت برق کشور، نوآوری: ضرورت و نقش آن در توسعه شرکت‌های دانش بنیان از موضوعات سخنرانی در این نمایشگاه است.
نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف به هم‌رسانی فناوران و جامعه دانشگاهی با صنعت و رفع چالش‌های صنعت برق، ۲۳ تا ۲۶ آبان هم‌زمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش علاقه‌مندان جهت دریافت گواهی حضور در کارگاه، می‌توانند از طریق سایت https://event. moe.gov.ir/workshop ثبت نام کنند تا در صورت حضور، گواهی برای آنان صادر می‌شود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.