وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، دوره آموزشی کار با مواد شیمیایی
شنبه 29 اردیبهشت 1403

دوره کار با مواد شیمیایی (حوزه HSE) در پژوهشگاه نیرو برگزار شد

معاونت پژوهشی پژوهشگاه نیرو به عنوان متولی آزمایشگاه‌های مرجع و تحقیقاتی صنعت برق و انرژی، دوره آموزشی کار با مواد شیمیایی (حوزه HSE) را با همکاری مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران برگزار کرد.

دوره کار با مواد شیمیایی (حوزه HSE) در پژوهشگاه نیرو برگزار شد
09 آبان 1402 10:38
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این دوره آموزشی با توجه به حساسیت موضوع HSE و به منظور ارتقای دانش شاغلان در آزمایشگاه‌ها و پژوهشگران در حال برگزاری است.

آشنایی با عوامل شیمیایی زیان‌آور در محیط کار، آشنایی با تقسیم‌بندی انواع مواد شیمیایی، آشنایی با عوارض ناشی از کار با مواد شیمیایی، آشنایی با استانداردهای ملی و بین‌المللی مواجهه با انواع مواد و آلاینده‌های شیمیایی محیط کار، آشنایی با روش‌های ایمنی نگهداری و انبارداری مواد شیمیایی خطرناک و قابل اشتعال و انفجار، آشنایی با روش‌های صحیح و ایمنی حمل و نقل مواد شیمیایی، آشنایی با اهمیت کاربرد لوازم و تجهیزات حفاظت فردی در کار با مواد شیمیایی، از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

این دوره آموزشی با حضور 25 نفر شرکت‌کننده در سطح سازمان، در محل پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است.

طی برنامه‌ریزی معاونت پژوهشی پژوهشگاه نیرو، برگزاری دوره‌های ضروری در این حوزه استمرار خواهد داشت و در نظر است تا دوره مذکور برای کارشناسان شاغل در سایر بخش‌های مرتبط در صنعت برق و انرژی کشور اطلاع‌رسانی‌ شده تا در صورت استقبال علاقه‌مندان توسط پژوهشگاه نیرو در سطحی وسیع‌تر برگزار گردد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.