وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، فراخوان اعلام نیازهای فناورانه
شنبه 29 اردیبهشت 1403

فراخوان اعلان نیازهای فناورانه صنعت برق و انرژی منتشر شد

.

 فراخوان اعلان نیازهای فناورانه صنعت برق و انرژی منتشر شد
04 آبان 1402 16:52
فراخوان اعلان نیازهای فناورانه صنعت برق و انرژی شامل نیازهای شرکت­‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و بخش خصوصی و دعوت از فناوران و شرکت­‌های دانش­­‌بنیان دارای محصول یا خدمت متناظر با نیازهای اعلام شده، برای حضور در نخستین جشنواره و فن بازار ملی تخصصی صنعت برق ایران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، وزارت نیرو با هدف شناسایی و رفع چالش­‌های فناورانه صنعت برق ایران و در چارچوب تامین اقلام راهبردی صنعت برق کشور، با استفاده از ظرفیت­‌ها و پتانسیل­‌های فناوران و شرکت­‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه برق و انرژی، اولین رویداد ملی رفع چالش­‌های فناورانه صنعت برق ایران را ذیل "نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران" برنامه‌ریزی کرده است.

در این رویداد ملی، علاوه بر اعلان بیش از 220 نیاز فناورانه شرکت­‌های تابعه و وابسته توانیر و برق حرارتی و همچنین بخش خصوصی، 39 عنوان اقلام راهبردی صنعت برق کشور با محوریت شركت مادرتخصصي مديريت ساخت و تهيه كالاي آب (ساتکاب)، در راستای مشارکت و سرمایه­‌گذاری با واحدهای فناور و شرکت­‌های دانش‌بنیان فراخوان شده است. علاقه‌مندان برای دریافت شناسنامه هر نیاز که شامل توضیحاتی مختصر در خصوص موضوع نیاز، شرکت متقاضی، الزامات فنی و ... است، می­‌توانند به تارنمای اینترنتی نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران به نشانی event.moe.gov.ir بخش "فهرست تقاضاهای فناورانه" مراجعه و با دانلود شناسنامه هر نیاز، در صورت توانمندی و ظرفیت در راستای رفع آن، "فرم پیشنهاد" را تکمیل و از طریق همین صفحه، به دبیرخانه جشنواره و فن­‌بازار ارسال کنند.

فرصت مذاکره حضوری و مستقیم B2G و B2B با شرکت­‌های متقاضی فناوری در طول برگزاری "نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران" که 23 تا 26 آبان سال‌جاری همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین­‌المللی برق ایران در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین المللی تهران در سالن 40 برگزار می‌شود، نیز فراهم شده است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.