وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، 539 محصول فناورانه
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

539 محصول فناورانه به دبیرخانه جشنواره صنعت برق ایران ارسال شد/ تایید 455 محصول در ارزیابی اولیه

.

539 محصول فناورانه به دبیرخانه جشنواره صنعت برق ایران ارسال شد/ تایید 455 محصول در ارزیابی اولیه
03 آبان 1402 14:27
مدیر کمیته علمی جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران و رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو گفت: 539 محصول فناورانه از طرف شرکت‌های خصوصی به صورت مستقیم یا به واسطه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و 455 مورد آنها مورد ارزیابی و تایید اولیه قرار گرفته است.

"مصطفی مافی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو اظهار داشت: آمار محصولات هنوز نهایی نشده و حدود 150 محصول هنوز در دست داوری است که به زودی لیست محصولات، نهایی و اعلام می‌شوند.
وی با اشاره به بکارگیری ۱۵ نفر در دبیرخانه فن بازار خاطرنشان کرد: از بین محصولات ارائه شده، ۱۵۰ تا ۲۰۰ محصول با هدف ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای نوین در صنعت برق، انتخاب و در فن بازار به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 39 نیاز در قالب اقلام راهبردی وزارت نیرو از سوی ساتکاب به دبیرخانه ارسال شده و همه آنها مورد تایید قرار گرفته‌اند. همچنین 100 نیاز فناورانه از سمت شرکت‌های زیرمجموعه برق حرارتی به دبیرخانه ارسال شده است که 55 نیاز، مورد تایید قرار گرفته‌اند.
به گفته مافی، از مجموع 170 نیاز فناورانه که از سمت شرکت‌های زیرمجموعه توانیر به دبیرخانه ارسال شده، 117 مورد تایید شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت شناسنامه نیازهای فناورانه و ارسال پیشنهاد جهت رفع آن می‌توانند به سایت جشنواره و فن بازار به آدرس event.moe.gov.ir بخش "فهرست تقاضاهای فناورانه" مراجعه نموده و پیشنهاد فنی خویش را جهت پاسخگویی به این نیازها از طریق همین سایت به دبیرخانه فن بازار ارسال نمایند.
مدیر کمیته علمی جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران گفت: همچنین 17 درخواست نیاز به متخصص و 4 نیاز فناورانه از سوی شرکت‌های زیرمجموعه سندیکای برق ارسال و مورد تایید قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان از 29 استان محصولات و خدمات فناورانه خود را به نخستین جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق ارسال کرده‌اند که نشان از مشارکت سراسری در این فن‌بازار دارد.
مافی افزود: مطابق پیش‌بینی‌ها، استان تهران با معرفی 82 محصول بیشترین تعداد معرفی محصولات را به خود اختصاص داده است.
شایان ذکر است، اولین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی برق ایران در سالن ۴۰ نمایشگاه دائمی تهران برگزار خواهد شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.