وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، حمله به غزه، پیام محکومیت رئیس پژوهشگاه نیرو
شنبه 29 اردیبهشت 1403

پیام رئیس پژوهشگاه نیرو در محکومیت حمله به بیمارستان غزه

رئیس پژوهشگاه نیرو با صدور پیامی جنایات و حملات رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان غزه، را محکوم کرد.

پیام رئیس پژوهشگاه نیرو در محکومیت حمله به بیمارستان غزه
26 مهر 1402 15:35
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، متن پیام رئیس پژوهشگاه نیرو به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

بار دیگر خوی وحشیگری و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی فاجعه‌ای دیگر آفرید و قلب آزاداندیشان را در سرتاسر دنیا به درد آورد.

بمباران بیمارستان معمدانی در غزه، توسط ارتش رژیم صهیونیستی که به شهادت ر سیدن صدها فلسطینی از جمله تعداد زیادی زن و کودک منجر شد، یک جنایت جنگی تمام معنا و بیانگر قساوت، عجز و ناتوانی رژیم صهیونستی است.

مجموعه مدیران و کارکنان پژوهشگاه نیرو به عنوان عضوی از جامعه علمی کشور جمهوری اسلامی ایران، با ابراز همدردی با مردم ستمدیده غزه و خانواده‌هاي شهداي غزه قهرمان، اين جنايت هولناک را به شدت محکوم مي‌نمايند و آزادیخواهان جهان را به حمایت از ملت مظلوم فلسطين و مقابله با رژيم کودک‌کش رژيم اشغالگر قدس دعوت مي‌نمايد.

به فضل الهي و با اراده پولادين ملت فلسطين و هوشياري جبهه مقاومت و حمايت آزاديخواهان، مستضعفان و مسلمانان جهان، کارزار کنوني نقطه شروع نابودي اين رژيم منحوس و جعلي و پايان بخش اشغال سرزمين فلسطين خواهد بود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.