وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران،
شنبه 29 اردیبهشت 1403

امروز آخرین مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» به جشنواره و فن بازار صنعت برق ايران

نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف به هم‌رسانی فناوران و جامعه دانشگاهی با صنعت و رفع چالش‌های صنعت برق، 23 تا 26 آبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان، دانشگاهیان و متخصصان این عرصه تا پایان امروز فرصت دارند «فرم ارائه محصول» خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

امروز آخرین مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» به جشنواره و فن بازار صنعت برق ايران
24 مهر 1402 10:10
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، جشنواره فن بازار برق برای نخستین بار در کشور و به همت وزارت نیرو و مرکز رشد پژوهشگاه نیرو، با مشارکت حداکثری شرکت‌های مادر تخصصی و تابعه این وزارتخانه و در راستای رفع چالش‌های صنعت برق کشور و اعلام نیازهای فناورانه صنعت برق به جامعه فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب فناوری و با هدف همرسانی و تبادل دانش و تخصص جهت رفع مشکلات صنعت برق ایران به مدت چهار روز، طی روزهای 23 الی 26 آبان‌ و هم‌زمان با بیست‌و‌سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
جذب فناوری‌های نزد فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان برای رفع چالش‌های صنعت برق از جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران است.
همچنین در این جشنواره و فن بازار، نیازهای فناورانه صنعت و به خصوص صنعت برق احصا و به فناوران و جامعه دانشگاهی اعلام می‌‌شود تا با تعامل حاصله از جدیدترین دستاوردهای علمی فناوران و جامعه دانشگاهی جهت رفع نیازها و چالش‌های صنایع و صنعت برق بهره‌برداری شود.
معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به منظور هم‌رسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، کمک به تامین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان و معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور از جمله محورهای این جشنواره عنوان شده است.
لازم به توضیح است: در ادامه این جشنواره، ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا و ارائه حمایت‌های لازم در راستای تجاری سازی محصول فناورانه ارائه شده صورت خواهد گرفت.
همچنین در نمایشگاه جانبی جشنواره و فن بازار صنعت برق، محصولات فناورانه تولید شده در شرکت‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه برق، به نمایش گذاشته شده و طی بازدید طیف‌های مختلف اجتماع و اساتید علمی و صنعتی، این محصولات ارزیابی می‌شود.
جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران با هدف به هم‌رسانی فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان با صنعت برق برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور و شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 24 مهر (امروز)، از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار به آدرس https://event.moe.gov.ir بخش «فرم ارائه محصول»، درخواست خود را به دبیرخانه جشنواره و فن‌بازار ارسال کنند.
دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 88575206-021 آماده پاسخ به سئوالات علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره و فن بازار تخصصی است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.