وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره و فن بازار صنعت برق ایران، 24 مهرماه
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» به جشنواره و فن بازار صنعت برق ايران تا 24 مهرماه تمدید شد

مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» برای حضور در "نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران" که به همت وزارت نیرو و مرکز رشد پژوهشگاه نیرو طی روزهای 23 الی 26 آبان ماه برگزار می‌شود، تا 24 مهرماه تمدید شد.

مهلت ارسال «فرم ارائه محصول» به جشنواره و فن بازار صنعت برق ايران تا 24 مهرماه تمدید شد
19 مهر 1402 15:58
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، نخستين «جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران» به مدت چهار روز، طی روزهای 23 الی 26 آبان‌ماه و هم‌زمان با بیست‌و‌سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش دبیرخانه این جشنواره، جشنواره فن بازار برق برای نخستین بار در کشور و به همت وزارت نیرو و مرکز رشد پژوهشگاه نیرو، با مشارکت حداکثری شرکت‌های مادر تخصصی و تابعه این وزارتخانه و در راستای رفع چالش‌های صنعت برق کشور و اعلام نیازهای فناورانه صنعت برق به جامعه فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب فناوری و با هدف همرسانی و تبادل دانش و تخصص جهت رفع مشکلات صنعت برق ایران برگزار می‌شود.
در این جشنواره و فن بازار، با توجه به مشکلاتی که صنعت برق با آن روبروست و نیازهای این صنعت به تجهیزات فناورانه ساخت داخل، در نظر دارد تا با مشارکت تمامی شرکت‌های دولتی و خصوصی فعال در حوزه برق و انرژی، نیازها اخذ و به جامعه علمی و فناوران اعلام شود تا با کمک جامعه دانشگاهی، فناوران، صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان، راهکارهای فناورانه جهت رفع این چالش‌ها احصا و اقدامات لازم برای کاربرد آن در صنعت برق انجام گیرد.
براساس این گزارش در ادامه این جشنواره، ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا و ارائه حمایت‌های لازم در راستای تجاری سازی محصول فناورانه ارائه شده صورت خواهد گرفت.
همچنین در نمایشگاه جانبی جشنواره و فن بازار صنعت برق، محصولات فناورانه تولید شده در شرکت‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه برق، به نمایش گذاشته شده و طی بازدید طیف‌های مختلف اجتماع و اساتید علمی و صنعتی، این محصولات ارزیابی می‌شود.
جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران با هدف به هم‌رسانی فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان با صنعت برق برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور و شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 24 مهر 1402، از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار به آدرس https://event.moe.gov.ir بخش «فرم ارائه محصول»، درخواست خود را به دبیرخانه جشنواره و فن‌بازار ارسال کنند.
دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 88575206-021 آماده پاسخ به سئوالات علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره و فن بازار تخصصی است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.