وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره و فن بازار صنعت ایران
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

مهلت ارسال آثار به «جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران» 21 مهر اعلام شد

«جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران» به مدت چهار روز برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره 21 مهر اعلام شده است.

مهلت ارسال آثار به «جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران» 21 مهر اعلام شد
16 مهر 1402 10:04
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، نخستين«جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران» به مدت چهار روز، هم‌زمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره 21 مهر اعلام شده است.
بر این اساس دانشجویان، نخبگان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، فناوران و ایده‌پردازان، شرکت‌های مادرتخصصی صنعت برق و زیرمجموعه‌های تابعه، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت برق، صنعتگران و تولیدکنندگان فعال در حوزه صنعت برق و صنایع بزرگ انرژی‌بر، از جمله مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.
معرفی افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به منظور جهت‌دهی فعالیت‌های هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به منظور هم‌رسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان، کمک به تامین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان و معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور از اهداف این جشنواره عنوان شده است.
جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ايران با هدف به هم‌رسانی فناوران و اساتید دانشگاهی و دانشجویان با صنعت برق برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور و شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 21 مهر 1402، از طریق سایت جشنواره و فن‌بازار به آدرس https://event.moe.gov.ir بخش "فرم ارائه محصول"، درخواست خود را به دبیرخانه جشنواره و فن‌بازار ارسال کنند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.