وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، نشست وزارتخانه نیرو و نفت
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نشست هم‌اندیشی نمایندگان پژوهشگاه‌نیرو و اداره‌کل نظام‌فنّی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌های وزارت‌نفت برای هم‌افزایی فعالیّت‌ها و همکاری‌های مشترک

نشست هم‌اندیشی در راستای هم‌افزایی فعالیّت‌ها و همکاری‌های‌مشترک با حضور نماینده دفتر نظارت بر انتقال و توزیع نیروی‌برق وزارت‌نیرو، نمایندگان پژوهشگاه‌نیرو و اداره‌کل نظام‌فنّی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌های وزارت‌نفت، برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی نمایندگان پژوهشگاه‌نیرو و اداره‌کل نظام‌فنّی و اجرایی و ارزشیابی طرح‌های وزارت‌نفت برای هم‌افزایی فعالیّت‌ها و همکاری‌های مشترک
16 مهر 1402 10:31
به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه‌نیرو، در این نشست با اشاره به مطالعات پژوهشگاه‌نیرو در بحث مدیریّت و سیاست‌گذاری انرژی در سطح‌کلان و مصادیق قیمت‌گذاری انرژی در وزارت‌نیرو، انجام فعالیّت‌های مشترک به‌صورت عملیّاتی، میان وزارتخانه‌های‌نیرو و نفت در قالب طرح‌ها و پروژه‌ها، مطرح گردید.
همچنین با تأکید بر اهمیّت موضوع بهره‌گیری از انرژی‌های‌تجدیدپذیر و توسعه قابل‌ملاحظه در فناوری‌های مربوطه، لزوم برنامه‌ریزی در این زمینه در سطح‌ملّی باتوجّه به‌این‌که گشایش سرمایه‌گذاری مشمول تحریم‌ها نیست، مطرح شد.

در این‌جلسه، با اشاره به‌موضوع استانداردسازی و موضوعات‌تخصّصی دیگر از جمله ارزیابی شایستگی‌ و صلاحیّت‌حرفه‌ای، مدیریّت مصرف‌انرژی، هوشمندسازی، جایگزینی سبدسوخت نیروگاه‌ها، مدیریّت‌کربن، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل، امنیّت داده‌ها و ...، در راستای شکل‌گیری همکاری‌ها، چکیده‌ای از توانمندی‌ها و فعالیّت‌های انجام‌شده در پژوهشگاه‌نیرو ارائه گردید.

همچنین به‌منظور ارتقای سطح تعاملات‌فنّی و کارشناسی‌طرفین، افزایش سطح‌همکاری‌های دوجانبه و هم‌افزایی فعالیّت‌های‌مشترک، بر تداوم برگزاری جلسات‌کارشناسی، در هر حوزه به‌صورت مستقل تاکید شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.