وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو، دفتر آموزشی سیستان و بلوچستان پژوهشگاه نیرو
شنبه 29 اردیبهشت 1403

آغاز بهره برداری از ساختمان شماره 2 دفتر آموزشی مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو در سیستان و بلوچستان

به منظور بالا بردن کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی صنعت آب و برق در استان سیستان و بلوچستان، ساختمان شماره 2 دفتر آموزشی مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

آغاز بهره برداری از ساختمان شماره 2 دفتر آموزشی مرکز خراسان پژوهشگاه نیرو در سیستان و بلوچستان
04 مهر 1402 16:04

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، آیین افتتاح و بهره‌برداری از این دفتر آموزشی صبح امروز با حضور عباس بحری"معاون فناوری پژوهشگاه نیرو و راهبر مجتمع‌ها و واحدهای آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه نیرو "، مدیران عامل، معاونین و مدیران صنعت آب و برق استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این مراسم دکتر بحری ضمن اشاره به فعالیت‌های پژوهشگاه نیرو و اقدامات این پژوهشگاه در راستای خدمت به صنعت برق و انرژی کشور، به تشریح زیست بوم نوآوری نیرو و المان‌های محوری آن همچون پژوهشگاه نیرو، صندوق پژوهش و فناوری نیرو و مرکز رشد پرداخت.

معاون فناوری پژوهشگاه نیرو، با تشریح نقش پژوهشگاه نیرو و مراکز منطقه‌ای آن در سراسر کشور، به گسترش برنامه‌ها و اقدامات پژوهشگاه نیرو در راستای آموزش کارکنان صنعت آب و برق کشور اشاره نمود.

وی همچنین از راه‌اندازی مرکز  ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران صنعت آب و برق  و کانون صلاحیت حرفه‌ای مدیران در پژوهشگاه نیرو خبر داد.

بحری در بخش دیگری از سخنان خود به محول شدن ماموریت مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت آب و برق به پژوهشگاه نیرو و نیز بحث ارتقای بهره‌وری در صنعت آب و برق اشاره نمود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.