وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، انجمن نت، مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نیرو
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

استقبال از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای مدیریت دارایی فیزیکی در وزارت نیرو

رئیس پژوهشگاه نیرو از آمادگی وزارت نیرو برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت مدیریت دارایی‌های فیزیکی خبر داد.

 استقبال از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای مدیریت دارایی فیزیکی در وزارت نیرو
28 شهریور 1402 08:43

عمیدپور گفت: با توجه به امکاناتی که وزارت نیرو دارد، از فعالیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای مدیریت دارایی‌های فیزیکی استقبال می‌شود.
️ به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجید عمیدپور در همایش ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی‌ها که در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، در زمینه بهره‌برداری بهینه از سرمایه‌های وزارت نیرو که در گروی پیاده‌سازی نظام نوین مدیریت دارایی‌های فیزیکی است، اظهار داشت: برخی اوقات احساس می‌شود مدیریت دارایی به فراموشی سپرده شده است. لذا نیاز است منابع و دارایی های کشور مدیریت شود.

وی افزود: در چند ماه آینده، باید عدد عظیمی را صرف تعمیرات اساسی نیروگاه‌های کشور کنیم، لذا موضوع انجمن نت بسیار مهم است.

عمیدپور درباره فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: آمادگی داریم بخش خصوصی و این شرکت‌ها که صاحب تجربه هستند، در فعالیت‌های وزارت نیرو به ما کمک کنند. در وزارت نیرو امکاناتی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان داریم لذا از فعالیت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال می‌کنیم تا مدیریت دارایی‌های فیزیکی صورت گیرد.

 

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.