وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، انتصاب اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات ادرای کارکنان پژوهشگاه نیر و
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

با حکم وزیر نیرو؛ اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان پژوهشگاه نیرو منصوب شدند

اعضای‌ هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری‌کارمندان پژوهشگاه نیرو، با حکم علی اکبر محرابیان وزیر نیرو منصوب و فعالیت رسمی این هیئت در پژوهشگاه نیرو آغاز شد.

با حکم وزیر نیرو؛ اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان پژوهشگاه نیرو منصوب شدند
24 مرداد 1402 12:43

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، "غلامعلی مهری" نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت نیرو، صبح امروز سه‌شنبه در آیین تحلیف اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان پژوهشگاه نیرو، اصول مهمی از جمله اصل قانون‌مداری و پیروی از قانون، عدم اعمال سلایق شخصی، اصل بی‌طرفی در روند کار، اصل امانت‌داری، اصل تناسب جرم و مجازات، اصل سرعت و دقت و اصل کیفیت آرا را سرلوحه کار هیئت بدوی عنوان کرد.

"مجید عمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو نیز با اشاره به اهمیت ماموریت‌ها و گستردگی فعالیت‌های پژوهشگاه نیرو در سراسر کشور، بر رعایت اصل محرمانگی، حفظ آبروی افراد و رعایت عدالت از سوی اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، با احکام جداگانه‌‌ای از سوی وزیر نیرو "حمیدرضا حاج محمدی"، "محمدرضا صحرایی" و "سید بهنام صالحی دهنو" به عنوان اعضای اصلی و "فهیمه صفریان مقدم" و "مسعود رضایی سامان کندی" به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان پژوهشگاه نیرو منصوب شدند.

احکام انتصاب اعضای هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری پژوهشگاه نیرو، پس از اجرای مراسم تحلیف و قرائت متن سوگندنامه، از سوی نماینده وزیر نیرو و مسئول‌هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و رئیس پژوهشگاه نیرو به آنان اعطا شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.