وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جشنواره سایه بان ها و جترهای حرارتی خورشیدی، پارک علم و فناوری نیرو
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نخستین جشنواره "سایه‌بان‌ها، چترهای حرارتی و خورشیدی" برگزار می‌شود

نخستین جشنواره "سایه‌بان‌ها، چترهای حرارتی و خورشیدی"، با هدف جذب و حمایت از ایده‌ها‌، طرح‌های فناورانه و خلاق در حوزه مدیریت مصرف انرژی و سرمایش سنتی، 19 شهریور سال‌جاری در محل پارک علم و فناوری نیرو مستقر در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره "سایه‌بان‌ها، چترهای حرارتی و خورشیدی" برگزار می‌شود
16 مرداد 1402 11:53

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، جذب و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و خلاق در حوزه‌های سایه‌بان در نمای ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی، سایه‌بان کولر آبی، کولر گازی و سایر تاسیسات برودتی و سایه‌بان در محل گذرهای عمومی، پارک‌ها، فضای سبز و نیز سایه‌بان خودروها از جمله محورهای این جشنواره است.

رویکردهای این رویداد در جذب آثار؛ کارایی طرح، سبکی و مقاومت، سهولت در نصب و اجرا و بهره‌برداری، همچنین الگوبرداری از معماری ایرانی اسلامی، زیبایی بصری، سازگاری با محیط‌زیست و هماهنگی با المان‌های شهری، بهره‌مندی از مولفه‌های نوآورانه و خلاق نظیر مواد نوین، تکنیک‌های سایه‌سازی با سطح‌کمتر سایه‌بان و . . . است.

ارائه خدمات توانمندسازی، استقرار و اختصاص گرنت در راستای ساخت نمونه اولیه برای ایده‌های برتر، معرفی طرح‌ها و محصولات به ذی‌نفعان این حوزه، ارائه تسهیلات و پوشش ریسک تجاری‌سازی در راستای بازارسازی و بازاریابی برای طرح‌های برتر و جوایز ویژه و نفیس برای ایده‌ها و طرح‌های برتر اول تا سوم، از جمله مزایای حضور در این جشنواره است.

دبیرخانه جشنواره از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، صنعتگران، تولیدکنندگان، ایده‌پردازان، فناوران، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان دارای ایده، یا طرح و محصول در حوزه سایه‌بان‌ها، دعوت می‌‌نماید تا ایده‌ها و طرح‌های خود را برای ارزیابی و دریافت حمایت‌ها به این جشنواره ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد، ایده‌ها و طرح‌های خود را به سایت جشنواره به نشانی https://www.nri.ac.ir/sunshade ارسال کنند.

مهلت ارسال ایده و طرح در این جشنواره از 15 مرداد تا 10 شهریور 1402 است.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.