یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

26 تیرماه جاری؛ سومین دوره «رویداد نوآوری بهره‌ور» در حوزه انرژی برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه رویداد «نوآوری بهره‌ور در حوزه انرژی» در روز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ با حضور دکتر روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، دکتر میرسامان پیشوائی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، دکتر میثم فرج‌اللهی رئیس مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معا...

26 تیرماه جاری؛ سومین دوره «رویداد نوآوری بهره‌ور» در حوزه انرژی برگزار می‌شود
24 تیر 1402 14:55

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، در «رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه انرژی»، پس از شناسایی و توانمندسازی ایده‌ها و راهکار‌های خلاقانه، نوآورانه و کاربردی و انجام فرآیند داوری، ضمن تقدیر از طرح‌های منتخب، این طرح‌ها با توجه به ماهیتشان مشمول حمایت‌های متعدد خواهند شد.

گفتنی است؛ رویداد «نوآوری بهره‌ور» با رویکرد ترویج و اشاعه فرهنگ بهره‌وری و نوآوری و با اهدافی از جمله زمینه‌سازی تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد جریان نوآوری بهره‌ور مبتنی بر نگاه تمدن‌ساز، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیرو‌های محقق و سرمایه‌های انسانی خلاق و شایسته و ایجاد اشتغال ارزش‌افزا در کشور و ارتقای نقش نوآوران در توسعه و اعتلای کشور از طریق خلق دانش، فناوری و کسب‌وکار دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

در «رویداد نوآوری بهره‌ور» سال گذشته از میان ۳۰ تیم منتخب حوزه حمل‌ونقل، ۴ تیم و از بین ۶۵ تیم منتخب حوزه کشاورزی، ۴ تیم برگزیده و مورد تقدیر و حمایت قرار گرفت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.