وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مرکز رشد، مصطفی مافی، شرکتهای فناور
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

برای افزایش ۱۰۰ درصدی شرکت‌های فناور در وزارت نیرو تلاش می‌کنیم

رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو با تاکید بر آمادگی مرکز برای جذب شرکت‌های توانمند از سراسر کشور از پیگیری افزایش ۱۰۰ درصدی شرکتهای عضو خبر داد.

برای افزایش ۱۰۰ درصدی شرکت‌های فناور در وزارت نیرو تلاش می‌کنیم
28 خرداد 1402 11:26
در حاشیه برگزاری نخستین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آباد بوم، نوآوری برای آبادانی)، مصطفی مافی "رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو"، به تشریح فعالیت‌های مرکز رشد پژوهشگاه نیرو پرداخت.

مافی گفت: ما در مرکز رشد پژوهشگاه نیرو نیازهای شرکت های تابعه وزارت نیرو را شناسایی می کنیم که بخشی از این نیازها از سوی شرکت های دانش بنیان تامین می‌شود.

وی افزود: ما در مرکز رشد پژوهشگاه، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناوری را به وزارت نیرو معرفی می‌کنیم تا بتوانیم از آنها بهترین بهره‌مندی را داشته باشیم.

رئیس مرکز رشد پژوهشگاه نیرو ادامه داد: مرکز رشد، کانونی دایمی برای خدمت رسانی به وزارت نیرو است. در حال حاضر 65 واحد فناوری در مرکز رشد مستقر هستند و افزایش صد درصدی آن را در برنامه داریم.

مافی در بخش دیگر سخنانش گفت: این مساله برای ما مهم است که شرکت های دانش بنیان را در سراسر کشور مورد حمایت قرار دهیم و تسهیلات صندوق را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهیم.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آباد بوم، نوآوری برای آبادانی) طی روزهای 23 الی 25 خرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.