وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیروف نشست با واحدهای فناور و شرکتهای دانش بنیان
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

نشست معاون وزیر نیرو با واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان آذربایجان شرقی در مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو برگزار شد

نشست معاون وزیر نیرو با واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان آذربایجان شرقی در مرکز آذربایجان پزوهشگاه نیرو برگزار شد.

 نشست معاون وزیر نیرو با واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان آذربایجان شرقی در مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو برگزار شد
20 خرداد 1402 09:49
روز پنجشنبه 18 خرداد 1402، مریم کارگر نجفی "معاون وزیر نیرو در امور سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات"، به منظور آگاهی از دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان شرقی، با معاونین منابع انسانی و مدیران تحقیقات شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی، روسای مراکز رشد دانشگاه‌های تبریز و سهند، مسئولین پارک استان و مدیران عامل بیش از 40 شرکت فناور و دانش‌بنیان استان فعال در حوزه صنعت آب و برق، در مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو دیدار کرد.
در این دیدار، یوسف پریش "رئیس مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو"، ضمن خیر مقدم، به معرفی ظرفیت‌های مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو پرداختند.
همچنین مهندس ابراهیم‌زاده "مسئول مرکز رشد واحدهای فناور صنعت آب و برق مرکز آذربایجان پژوهشگاه نیرو"، گزارشی از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مرکز و استان را به همراه مطالبات مورد انتظار، ارائه نمودند.
در ادامه نمایندگانی از شرکت‌های فناور حاضر در نشست، به طرح مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند. در این نشست دو تن از معاونین منابع انسانی و یک مدیر تحقیقات از شرکت های تابعه وزارت نیرو، مطالبی را در خصوص مسائل و چالش‌های حوزه خویش ارائه نموده و همچنین رئیس مرکز رشد دانشگاه تبریز نیز به طرح مشکلات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز خویش پرداختند.
در پایان، مریم کارگر نجفی" معاون وزیر نیرو در امور سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات"، ضمن پاسخ به سوالات، حمایت‌های وزارت نیرو از شرکت های فناور و دانش بنیان را اعلام نموده و عنوان داشتند: آیین‌نامه تجاری‌سازی و حمایت از بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور صنعت آب و برق در حال تدوین است که با ابلاغ آن، بیشتر مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور فعال در حوزه صنعت آب و برق، مرتفع خواهد شد.
در ادامه وی به همراه سایر مسئولان حاضر در نشست، از نمایشگاه فعالیت‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در مرکز آذربایجان و سایر شرکت‌های مدعو از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مراکز رشد دانشگاه‌های تبریز و سهند، بازدید نمودند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.