پژوهشگاه‌نیرو, وزارت‌نیرو, جشنواره‌پژوهش‌و‌فناوری‌وزارت‌نیرو
شنبه 15 اردیبهشت 1403

بازدید معاون وزیر نیرو و عضو کمیسیون انرژی مجلس از کریدور "توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو"

معاون برق و انرژی وزیر نیرو و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از "کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو " بازدید کردند.

 بازدید معاون وزیر نیرو و عضو کمیسیون انرژی مجلس از کریدور "توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو"
29 آذر 1401 09:42
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، "همایون حایری" معاون برق و انرژی وزیر نیرو و "مالک شریعتی نیاسر" عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو بازدید کردند.
همزمان با برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، کریدور توسه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو با هدف فراهم آوردن بسترآشنایی پژوهشگران و اساتید با زیست بوم نوآوری نیرو، در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برپا شد.
این کریدور با شرح کاملی از شرکت‌ها، عناصر و ارکان دخیل در زیست بوم نوآوری نیرو آغاز و در ادامه هرکدام از بازیگران اعم از صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی، مرکز توسعه فناوری برق و انرژی (مرکز رشد) مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) و غیره به عنوان عناصر موثر در توسعه زیست بوم قرار گرفته است.
​"کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو " در سه بخش ارائه پژوهش‌های شاخص پژوهشگاه نیرو ارائه شده است.
لازم به توضیح است، "اتابک جعفری‌لور" مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو بازدید و با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.