پژوهشگاه‌نیرو, وزارت‌نیرو, انرژیهای‌تجدیدپذیر, رئیس‌پژوهشگاه‌نیرو, مجیدعمیدپور
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

نقشه راه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر تدوین شده است

رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به اهداف دولت در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور گفت: این پژوهشگاه نقشه راه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را تدوین کرده است.

نقشه راه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر تدوین شده است
23 مهر 1401 14:15
مجید عمیدپورافزود: پژوهشگاه نیرو در بخش بهره‌وری و انرژی‌های تجدیدپذیر فعالیت‌های زیادی در این سال‌ها انجام داده است.
وی ادامه داد: اما دولت سیزدهم برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری در انرژی اهداف خیلی بلندی را طراحی و مدنظر قرار داده است.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: ترسیم تحقق ۱۰ هزار مگاوات بهره‌وری در انرژی و نیز بین ۱۰ تا ۱۲ هزار مگاوات توسعه انرژی‌های تجدیدپذیری‌شان از اراده جدی این دولت در توسعه تجدیدپذیرها و افزایش بهره‌وری انرژی است.
عمیدپور ادامه داد: براین‌اساس پژوهشگاه نیز باهدف کمک به تحقق این اهداف فعالیت‌های خود را توسعه داده است.
وی افزود: پژوهشگاه در زمینه توسعه فناوری، زنجیره تولید و زنجیره ارزش اینها فعالیت‌هایی را انجام داده و نقشه راه توسعه آنها را تدوین کرده است.
رئیس پژوهشگاه نیرو از همکاری‌های نزدیک پژوهشگاه نیرو و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران خبر داد و گفت: همچنین تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه با ساتبا منعقد شده است.
وی ادامه داد: تلاش می‌شود در زیست‌بوم فناوری و نوآوری که پژوهشگاه مدیریت آن را برعهده دارد و با تعاملات چندجانبه در آن قسمت‌هایی که نواقصی در فناوری وجود دارد پژوهشگاه بتواند نقش خود را بازی کرده و کمک به رفع نواقص برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.