وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، دوره های آموزشی صلاحیت حرفه ای ، مجتمع خراسان
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

دوره آموزشی "شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی" و دوره آموزشی "تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی" برگزار شد

دوره آموزشی "شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی" و دوره آموزشی "تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی" برگزار شد

دوره آموزشی "شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی" و دوره آموزشی "تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی" برگزار شد
23 مهر 1401 11:19
به همت مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو و با همکاری مرکز (راهبری) آموزش و صلاحیت حرفه‌¬ای وزارت نیرو و مدیر طرح طراحی، پیاده‎سازی و اجرای وظایف پژوهشگاه نیرو در نظام صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق؛ دوره آموزشی "شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی" و نیز دوره آموزشی "تربیت و توانمندسازی ارزیابان صلاحیت حرفه ای نیروی انسانی" طی روزهای 20،19و21مهرماه جاری در مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.
این دوره‌های آموزشی با همکاری مرکز (راهبری) آموزش و صلاحیت حرفه‌¬ای وزارت نیرو و دکتر صفری مدیر طرح طراحی، پیاده‎سازی و اجرای وظایف پژوهشگاه نیرو در نظام صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق برگزار شد.
در آیین آغاز این دوره های آموزشی، دکتر ایمانی "رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو" ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان، برگزاری دوره‌های ارزیابی و صلاحیت حرفه‌ای را مهم و بر اهتمام مجتمع خراسان بر این موضوع تاکید نمود.
در این دو دوره آموزشی بیش از یکصد نفر از مدیران و ارزیابان شرکت‌های صنعت آب و برق از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی طی سه روز با مباحثی علمی مرتبط با صلاحیت حرفه‌ای و اهمیت آن آشنا و در برنامه‌ای عملی در خصوص نحوه ارزیابی نیروی انسانی که از سوی استادان این دو دوره آموزشی دکتر صفری، خانم دکتر میرزایی و دکتر فراهانی ارائه گردید، شرکت نمودند.
گفتنی است در حاشیه این دوره های آموزشی، مکان جدید مرکز رشد مجتمع خراسان و مرکز ارزیابی و صلاحیت حرفه‌ای مجتمع خراسان به صورت رسمی افتتاح گردید.
در مرکز رشد مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو، تاکنون سه شرکت فناور مستقر و چندین شرکت کارگزار نیز با این مرکز همکاری و تعامل دارند و همچنین در مرکز ارزیابی و صلاحیت حرفه‌ای این مجتمع، نمایندگان شرکت‌های صنعت آب و برق پنج استان تحت پوشش مجتمع مستقر خواهند شد.
شایان ذکر است، مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان اولین کارگاه آموزشی "شناخت صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی و چشم‌انداز آن در صنعت آب و برق" را در تاریخ يک‌شنبه 12 تيرماه سال جاری با حضور نمایندگان شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق و نمایندگان شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالي، جنوبي، رضوي و گلستان برگزار نموده است.

فایلهای پیوست

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.