وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، مراسم گرامیداشت مرحوم مجتبی ملکی الموتی
شنبه 29 اردیبهشت 1403

مراسم گرامیداشت همکار درگذشته پژوهشگاه نیرو برگزار شد

مراسم گرامیداشت همکار درگذشته پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

مراسم گرامیداشت همکار درگذشته پژوهشگاه نیرو برگزار شد
17 فروردین 1401 15:13
مراسم گرامیداشت مرحوم مهندس مجتبی ملکی‌الموتی با حضور خانواده معزز مرحوم، سرپرست پژوهشگاه نیرو و جمعی از همکاران مرحوم و سایر کارکنان پژوهشگاه نیرو در محل سالن رنجبر پژوهشگاه نیرو و به صورت برخط برگزار شد.
دکتر احسانیان "سرپرست پژوهشگاه نیرو"، ضمن عرض تسلیت به خانواده و همکاران مرحوم، مراتب همدردی خود و خانواده پژوهشگاه نیرو را با خانواده معزز آن بزرگوار اظهار داشتند.
خانم دکتر ریاحی"سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی" و "عضو هیات علمی گروه پژوهشی مواد غیرفلزی" از شخصیت والا، شریف و انسانی و همکاری شایسته مرحوم ملکی در طول خدمت در گروه پژوهشی مواد غیرفلزی یاد کرده و با ذکر خصایص نیکوی اخلاقی وی و صبوری ایشان در تحمل درد و رنج بیماری، برای ایشان علو درجات و برای خانواده او صبر مسئلت نمودند.
مراسم با پخش کلیپ و دکلمه‌ی تهیه شده توسط مهندس فیضی‌نیا همکار نزدیک مرحوم ملکی ادامه یافت و در ادامه‌ مراسم، همکاران و دوستان مرحوم مهندس ملکی با ذکر یاد و خاطره ایشان خود را خانواده وی دانسته و با خانواده مرحوم ابراز همدردی نمودند.
در ادامه پدر مرحوم ملکی از سرپرست پژوهشگاه نیرو و سایر همکاران مرحوم ملکی در برگزاری جلسه یاد بود و نیز پیگیری مستمر از احوال مرحوم ملکی و همدردی همکاران تشکر و قدردانی نمودند و بیان برخی از خصایص اخلاقی و علاقمندی مرحوم به فعالیت در مجموعه پژوهشگاه پرداختند.
در ادامه این مراسم لوح تقدیر سرپرست پژوهشگاه نیرو تقدیم خانواده ایشان گردید و سپس دکتر حسین کوهانی "سرپرست گروه پژوهشی موادغیرفلزی"، ضمن ابراز تاسف و تاثر عمیق خود و همکاران گروه پژوهشی مواد غیرفلزی، با خواندن شعری که در فقدان مهندس ملکی سروده بود، یاد او را گرامی داشت.
در پایان مراسم گرامیداشت، با همراهی همکاران آن مرحوم، همسر و خانواده مرحوم ملکی از محل کار وی بازدید نمودند.
روحش شاد و یادش جاویدان

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.