خبری روابط عمومی , سامان دهی نظام جامع اطلاع رسانی,پژوهشگاه نیرو,
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

راه اندازی پایگاه خبری روابط عمومی در پرتال پژوهشگاه نیرو

به منظور سامان‌دهی نظام جامع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فعالیت‌های پژوهشگاه و صنعت برق، پایگاه خبری روابط عمومی در پرتال پژوهشگاه نیرو راه اندازی شد.

راه اندازی پایگاه خبری روابط عمومی در پرتال پژوهشگاه نیرو
12 آبان 1400 12:50
ساره شفیعی "رئیس روابط عمومی پژوهشگاه" گفت: با عنایت به اینکه روابط عمومی به عنوان پایگاه مهم اطلاعاتی و ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذی‌نفعان نقش بسیار مهمی در انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های یک سازمان دارد، از اینرو راه‌اندازی پایگاه خبری، می تواند موجب نظام‌مند نمودن فرآیند اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی شده و زمینه‌های لازم برای انعکاس فعالیت‌های روزآمد و به موقع را فراهم نماید.
وی تصریح کرد: این پایگاه خبری که به همت اداره روابط عمومی و همکاری اداره فناوری اطلاعات و امنیت مجازی در پرتال پژوهشگاه راه اندازی شده است دارای ویژگی‌هایی همچون طبقه بندی اخبار براساس نوع مطالب و موضوعات ( از قبیل جشنواره‌ها و کنفرانس‌ها، کارگاه‌های آموزشی، گزارش‌ها، ماهنامه‌ها و فصلنامه‌ها، فعالیت‌های شاخص همکاران، انتصابات، فراخوان‌ها، تقدیرنامه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و ...)، امکان امتیازدهی به خبر و درج نقطه نظرات در هر خبر، قابلیت جستجوی اخبار و مطالب و مشاهده آرشیو است.
امید است در راستای گسترش و تسهیل جریان اطلاع رسانی و ارائه تصویری مناسب از عملکرد و اقدامات پژوهشگاه نیرو، این پایگاه خبری بتواند نقش موثری را ایفا نماید.

نظرات ارسال شده

حمید حصاری

چهارشنبه, 19 آبان,1400 :

با سلام و خسته نباشید.
واقعا اخبار و اطلاعیه های بخش آزمون های صنعت برق نیاز به جایگاهی برای بازدید داشت.فقط ای کاش لینک مستقیم اخبار روابط عمومی رو هم در این محل قرار میدادید.
سپاس

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.