تفاهم نامه, مجتمع آموزشی و پژوهشی مازندران, دانشگاه آزاد ساری
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان مرکز رشد واحدهای فناور صنعت آب و برق شعبه مازندران و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد ساری مبادله شد

در راستای توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنعت آب و برق و استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جهت رشد شرکت‌های نوپا، این تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین مبادله شد.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان مرکز رشد واحدهای فناور صنعت آب و برق شعبه مازندران و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد ساری  مبادله شد
10 مهر 1400 14:08
این تفاهم‌نامه میان مرکز رشد واحدهای فناور صنعت آب و برق شعبه مازندران به نمایندگی دکتر خان‌محمدی"سرپرست واحد آموزشی و پژوهشی مازندران" و مرکز رشد دانشگاه آزاد ساری به نمایندگی دکتر قربانی "مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد ساری" به امضا رسید.
همکاری لازم جهت توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنعت آب و برق و استفاده از تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری طرفین جهت رشد شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه صنعت آب و برق از جمله زمینه‌های همکاری قید شده در این تفاهم‌نامه می‌باشد.
در جریان مبادله این تفاهم‌نامه، دکتر قربانی ضمن تاکید بر لزوم حمایت‌های مالی و معنوی از شرکت‌های فناور، راه‌اندازی سرای نوآوری را گامی بلند و نو در جهت شکوفایی این مراکز دانست.
همچنین دکتر خان محمدی سرپرست مجتمع آموزشی و پژوهشی مازندران، ورود به عرصه تجاری‌سازی را از جمله اهداف و افق آینده مراکز رشد اعلام و تاکید داشتند با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در منطقه می‌توان موجبات ایجاد شغل و رشد درآمد را فراهم نمود که این امر یعنی افزایش ثروت ملی هدف اصلی مراکز رشد می‌باشد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.