ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

بازدید رئیس پژوهشگاه نیرو از مجتمع فارس

بازدید رئیس پژوهشگاه نیرو از مجتمع فارس

بازدید رئیس پژوهشگاه نیرو از مجتمع فارس
19 خرداد 1400 13:14

در ادامه بازدید از مجتمع‌های تحت مدیریت پژوهشگاه نیرو، دکتر ضابط رئیس پژوهشگاه نیرو به همراه معاونین خود از مجتمع آموزشی و پژوهشی فارس بازدید کردند.
روز دوشنبه 10 خرداد مدیریت و کارکنان مجتمع فارس، میزبان دکتر ضابط رئیس پژوهشگاه نیرو با همراهی معاونین دکتر پیرمراد "معاون توسعه مدیریت و منابع" و مهندس مرجانمهر "معاون فناوری" پژوهشگاه بودند .
نشست هم اندیشی با سرپرست و شورای مدیران مجتمع، بازدید از محل استقرار پارک و مرکز رشد این مجتمع و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی از جمله برنامه های این بازدید بود.
دکتر سلطانی سرپرست مجتمع فارس در نشست شورای مدیران مجتمع با ریاست و معاونین پژوهشگاه ضمن ارائه تاریخچه ای از فعالیت های مجتمع و معرفی توانمندی‌ها، ساختار نیروی انسانی، وضعیت مالی، عملکرد آموزشی، پتانسیل و استان‌های تحت پوشش و مشکلات پیش روی مجتمع و همکاران، مواردی شامل تعیین تکلیف ساختار مجتمع، صدور احکام کارکنان ،تسریع در تصویب تعرفه های آموزشی1400،تسهیل در انتقال از موسسه به پژوهشگاه با کاهش بروکراسی موجود، حمایت مجتمع ها از طریق شرکت های مادر تخصصی و ... اشاره نمود.
در ادامه ریاست پژوهشگاه ضمن تشکر از تلاش همکاران مجتمع فارس؛ ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این مشکلات مرتفع شود. در این جلسه برخی مدیران دغدغه های خود برای آینده مجتمع و نیرو های انسانی موجود را بیان کردند که توسط دکتر پیرمراد معاون توسعه مدیریت و منابع و مهندس مرجانمهر معاون فناوری پژوهشگاه توضیحات مرتبط ارائه گردید.
جلسه نشست با کارکنان مجتمع و پرسش و پاسخ، پایان بخش برنامه بازدید بود. در این نشست دکتر ضابط ضمن اشاره به محدود یت‌های محل‌ استقرار پارک و مرکز رشد مجتمع فارس، به مطلوب بودن تعدادی از آزمایشگاه و کارگاه‌های واقع در مجتمع جهت پارک اشاره کرد و ابراز امیدواری کردند که با پیگیری از سایر شرکت‌ها و هماهنگی با شرکت‌های مادر تخصصی بتوان مکان مناسبی برای فعالیت پارک فراهم نمود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.