ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

جشنواره پژوهش وفناوری وزارت نیرو به صورت مجازی برگزار می‌گردد

با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، در دی ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

جشنواره پژوهش وفناوری وزارت نیرو به صورت مجازی برگزار می‌گردد
10 آذر 1399 11:55

در این جشنواره مطابق روال سال‌های گذشته، شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه آب، برق و انرژی به ارائه محصولات فناورانه، تجهیزات ودستاوردهای پژوهشی خود خواهند پرداخت.
این جشنواره به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش و با هدف کاربست نتایج تحقیقات در صنعت و فراهم نمودن زمینه‌های تولید محصولات فناورانه در صنعت آب، برق و انرژی، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و محصولات فناورانه، انتقال تجارب در حوزه پژوهش و فناوری، توسط پژوهشگاه نیرو در دی ماه سال جاری برگزار می‌گردد.
برگزاری نشست انتقال تجربیات عملیاتی بکارگیری دستاوردهای پژوهشی، رو‌نمایی از پروژه‌های پویش الف و ب- در هفته پژوهش و فناوری به صورت پخش زنده، برگزاری نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه، برقراری کریدور پژوهش و فناوری، بررسی چالش‌های بهره برداری صنعت آب و برق، راه اندازی تور مجازی آزمایشگاه‌های مرجع، برگزاری مجموعه‌ای از نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی بصورت آنلاین، از جمله رویدادهای مهم این جشنواره مجازی می‌باشد.
از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپ‌های علاقمند به ارائه محصولات فناورانه، دعوت می‌گردد از طریق آدرس الکترونیکی http://NirooRTFair.nri.ac.ir در این جشنواره ثبت نام نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.