یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

سامانه انتشارات پژوهشگاه نیرو به طور رسمی راه‌اندازی شد

برای نخستین بار در مراکز علمی و موسسات پژوهشی؛ سامانه انتشارات پژوهشگاه نیرو به طور رسمی راه‌اندازی شد

سامانه انتشارات پژوهشگاه نیرو به طور رسمی راه‌اندازی شد
02 شهریور 1399 12:27

سامانه انتشارات علمی تحقیقاتی پژوهشگاه نیرو به همت معاونت پژوهشی و اداره نشر علم و پایش آینده‌نگاری پژوهشگاه نیرو راه‌اندازی شد.
این سامانه، سامانه‌ای چندمنظوره جهت ثبت و ارائه یافته‌های علمی پژوهشگران صنعت برق و انرژی در قالب پایگاه گزارش‌های الکترونیکی (EReport) با اختصاص کدی منحصربه‌فرد جهت تعیین مالکیت معنوی پژوهشگاه نیرو و اختصاص کد شاخص DOI برای نخستین بار در مراکز علمی و موسسات پژوهشی؛ پایگاه کتاب‌های الکترونیکی (Ebook) با اختصاص شابک، پایگاه کتاب‌های چاپی با قابلیت فروش آنلاین و پایگاه بروندادهای تخصصی گروه‌ها/مراکز پژوهشی و اسناد علمی مرتبط با بحران کرونا در صنعت برق است.
اخذ کد DOI برای گزارش‌های الکترونیکی پژوهشگاه نیرو، علاوه بر ایجاد امکان نمایه‌سازی و ارجاع‌دهی در انتشارات معتبر بین‌المللی (مقالات، کتب، پتنت، فصول کتاب و ...)، موجب ارتقای شاخص‌های علمی (H-index و Citation) پژوهشگران در سایت‌های آماری- استنادی مطرحی همچونWeb of science ، Scopus و Google scholar خواهد شد.
سامانه انتشارات با ایجاد امکان پذیرش و اخذ درخواست چاپ منابع، انجام فرآیند داوری و ... در بخش حساب کاربری سامانه؛ امکان ثبت‌نام، ارسال آثار و پیگیری درخواست‌ها را فراهم آورده است. علاقمندان می‌توانند جهت استفاده از منابع منتشر شده و همچنین درخواست نشر آثار به آدرس http://press.nri.ac.ir مراجعه نمایند.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.