پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

رئیس ستاد پشتیبانی علمی صنعت برق در مواجهه با بحران شیوع کرونا منصوب شد

با حکم دکتر قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، "محمدرضا صفری" به سمت رئیس ستاد پشتیبانی علمی صنعت برق در مواجهه با بحران شیوع کرونا منصوب شد.

رئیس ستاد پشتیبانی علمی صنعت برق در مواجهه با بحران شیوع کرونا منصوب شد
23 فروردین 1399 11:20

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، این انتصاب با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مخاطراتی برای صنعت برق کشور و به منظور اتخاد تدابیر لازم برای مواجهه صحیح با آثار و تبعات سوء این بحران و به منظور ایفای نقش علمی پژوهشگاه نیرو، صورت گرفته است.
دکتر قاضی زاده در این حکم انتصاب، بر پیشبرد انجام فعالیت‌های دانش محور جهت رفع نیازهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت صنعت برق، فراهم نمودن سازوکار لازم به منظور تدوین اسناد سازمانی مورد نیاز از قبیل ضوابط و استانداردهای مربوطه و ارائه توصیه‌های علمی لازم به ارکان صنعت برق کشور تاکید نموده است .
همچنین در این حکم انتصاب قید شده است که نظر به اهمیت انجام اقدامات لازم در اسرع وقت و ضرورت حصول نتایج مربوطه در زمان مناسب، کلیه ارکان پژوهشگاه نیرو، ابلاغیه‌های آن ستاد را در شان ابلاغ ریاست پژوهشگاه تلقی نموده و پاسخگوی مطالبات مربوطه خواهند بود.
تاکید بر موضوعات مدیریت دانش و شبکه‌سازی و بهره مندی حداکثری از زیرساخت‌های پژوهشگاه نیرو از دیگر موارد قید شده در این حکم می‌باشد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.