یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود

جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق فردا یکشنبه همزمان با آغاز هفته پژوهش در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد.

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود
23 آذر 1398 10:43

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، این جشنواره با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی وزارت نیرو و با حضور حداکثری تمام ذی‌نفعان صنعت آب و برق اعم از حوزه‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان ، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور نوپا و همچنین استارتاپ‌های فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.
عرضه توانمندی‏‌های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، شناخت چالش‌ها و نيازهای صنعت آب و برق، فراهم سازی بستر ارتقای فعاليت‌های پژوهش و فناوری و آمادگی برای استقرار زيست بوم نوآوری نيرو، تقدير از برگزيدگان پژوهش و فناوری و بهره‏‌گيری از ظرفيت‌های علمی، فنی و اجرايی کشور از ا‌هداف برگزاری این رویداد می‌باشد.
براساس این گزارش مهمترین بخش‌های این رویداد عبارتنداز: برقراری نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و برگزاری اولین جشنواره دارائی فکری بانوان صنعت آب و برق ، نمايشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنيان، نشست‌های علمی و تخصصی، ايده‌های نوآورانه و تقدير از برگزيدگان می‌باشد.
همچنین برپایی کریدور فن بازار و کارگاه‌های تبدیل ایده به پدیده، فناوری از عرصه تا عرضه و برگزاری نشست‌های تخصصی آب و برق از دیگر برنامه‌های این رویداد است.
در این رویداد از پروژه‌‏های پژوهشی برگزيده، شركت‏‌های فعال در پژوهش و فناوری، پژوهشگران برگزيده، ، ایده‏‌های برتر، بانوان برگزيده تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.