یکشنبه 09 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی "تعالی نگهداری و تعمیرات در بخش تولید صنعت برق"برگزار می‌شود

نشست هم اندیشی "تعالی نگهداری و تعمیرات در بخش تولید صنعت برق"برگزار می‌شود

نشست هم اندیشی "تعالی نگهداری و تعمیرات در بخش تولید صنعت برق"برگزار می‌شود
21 خرداد 1398 09:56

مرکز توسعه فناوری، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی پژوهشگاه نیرو، به منظور ارتقای توان دانشی و پیشبرد کمی و کیفی دانش متخصصان در زمینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات در بخش تولید صنعت برق و تعامل با انجمن نت در زمینه جایزه تعالی نگهداری و تعمیرات، جلسه یک روز "تعالی نگهداری و تعمیرات در بخش تولید صنعت برق" را با همکاری انجمن نت برگزار می‌ کند.
انجمن نگهداری و تعميرات ايران( نت)، به عنوان معتبرترين مركز علمی غيرانتفاعی در زمينه مديريت نگهداری دارايی‌ها در كشور است که تحت نظارت وزارت علوم، تحقيقات و فناوری فعاليت می‌نمايد، این انجمن جايزه ملی تعالی نگهداری ايران را به عنوان نخستين جايزه دارای تاييد رسمی و اعتباردهی سازمان ملی بهره وری ايران در زمينه نگهداری دارايی‌ها، برای سومين دوره در سال ١٣٩٨ برگزار می‌نمايد، تا كليه سازمان‌ها، شركت‌ها و مجتمع‌های صنعتی، توليدی، خدماتی، تحقيقاتی و دفاعی ايران به سوی تعالی مديريت نگهداری دارايی‌های سازمانی و صيانت از سرمايه‌های ملی راهبری شوند.
جايزه ملی تعالی نگهداری ايران، فرآيندی است كه طی آن همه ساله به برترين سازمان‌های ايرانی حائز شرايط (مطابق طبقه بندی جايزه) كه در زمينه ايجاد، ارتقاء و نهادينه سازی فرهنگ نگهداری و استقرار نظام‌های مديريتی نگهداری در بخش‌های صنعتی، توليدی، خدماتی، تحقيقاتی و دفاعی فعاليت‌های قابل توجهی را انجام داده‌اند، جوايزی مطابق سطوح جايزه از طريق همايش اعطاء می‌گردد. كليه سازمان‌ها متناسب با فعاليت خود در يكی از پنج بخش ساخت و توليد، خدمات، عمومی، تحقيقات و دفاعی می‌توانند متقاضی جايزه باشند. سطوح جایزه ملي نیز شامل سطح گواهی اهتمام، سطح تقديرنامه، سطح تنديس می‌باشد.
بر همین اساس مرکز توسعه فناوری، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی پژوهشگاه نیرو نشستی با حضور مدیران نیروگاه‌های مرتبط با فعالیت‌های مرکز توسعه فناوری، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی و تعامل با انجمن نت در زمینه جایزه تعالی نگهداری و تعمیرات در روز چهارشنبه 22 خرداد ماه از ساعت 9 صبح الی 16/30 در سالن رودکی پژوهشگاه نیرو برگزار می‌نماید که از عموم علاقمندان موضوع جهت شرکت در این جلسه دعوت به عمل می‌آید.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.