یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

رئیس معاونت تخصصی تولید منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر محمد صادق قاضی‌زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، مهندس مسعود آسایش به سمت رئیس پژوهشکده تولید نیرو (معاونت تخصصی تولید ) منصوب شد.

رئیس  معاونت تخصصی تولید منصوب شد
21 فروردین 1398 16:26

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ در این حکم بر تعامل سازنده با خبرگان صنعت برق و انرژی، ایجاد زمینه لازم برای برقراری ارتباط منسجم پژوهشگاه نیرو با شرکت‌های حوزه تولید نیرو و تحقق سیاست‌ها و برنامه های کلان وزارت نیرو تاکید گردیده است.
گفتنی است با توجه به ماموریت پژوهشگاه نیرو به عنوان مدیریت تحقیقات صنعت برق و انرژی و همزمان با این تغییر ساختار در سال 1394، پژوهشکده تولید نیرو به عنوان معاونت تخصصی تولید معرفی گردید. این پژوهشکده به عنوان کارگزار مدیریت اجرایی پژوهش و توسعه فناوری در حوزه تخصصی تولید برق و انرژی فعالیت می نماید و بر طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، تلاش می نماید تا به عنوان کارگزار تامین نیازهای تحقیقاتی شرکت‌های مدیریت تولید برق عمل نماید. به عبارت دیگر با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در پژوهشگاه نیرو و مراکز علمی و پژوهشی دیگر، برای مسائل، مشکلات و طرح‌های تحقیقاتی مطرح شده توسط بخش تولید صنعت برق پاسخ و راهکار مناسب ارائه نماید.
همچنین این معاونت تخصصی به عنوان نماینده بخش تولید صنعت برق در پژوهشگاه نیرو، با پیگیری نیازهای تحقیقاتی حوزه تولید موجبات استحکام پیوند صنعت برق و مراکز علمی و پژوهشی و استفاده حداکثری از نتایج تحقیقات در صنعت را فراهم خواهد نمود.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.