دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

نشست اعضای کارگروه رصد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

سی و دومین نشست اعضای کارگروه رصد، پایش و آینده نگری علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی با هدف آشنایی با مدل بومی پژوهشگاه نیرو در حوزه پژوهش و تجاری سازی نتایح تحقیقات و واگذاری دانش فنی و ساخت در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

نشست اعضای کارگروه رصد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
15 دی 1397 14:23

این کارگروه که با هدف پایش موضوعات پژوهشی و فناوری، جلسات خود را در تعامل با دانشگاه‌ها و موسسات علمی و پژوهشی برگزار می‌نماید. در این راستا این دبیرخانه، سی و دومین نشست اعضاء خود را به صورت مشترک در جمع مدیران و محققان پژوهشگاه نیرو برگزار کرد.
در این جلسه فعالیت‌های پژوهشگاه نیرو در جایگاه مدیریت تحقیقات صنعت برق کشور تشریح شد و دستاوردها و نتایج همکاری این پژوهشگاه با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان و نیز مراکز رشد و صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق ارائه گردید.
همچنین مدل بومی پژوهشگاه نیرو در زمینه تجاری سازی و واگذاری دانش فنی، توسعه مراکز رشد، حمایت‌های پژوهشگاه از اساتید دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان در قالب بسته‌های حمایتی تشریح گردید.
در این جلسه دکتر داوودی مسئول رصد علم و فناوری دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی و دبیر این کارگروه با تاکید بر اهمیت رصد علم و فناوری در کشور بر شناسایی چالش‌ها و تولید علم و توسعه آن به جای واسطه گری علم تولید شده در نهادهای پژوهشی تاکید کرد و لزوم به کارگیری نتایج تحقیقات را جهت رفع مشکلات و چالش‌های صنعت برق یادآور شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.